Lente ! discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) De lente is al een aantal dagen officieel begonnen. Hoe zit het met de kriebels? Hebben jullie al lentekriebels? Al een picknick gepland, kuikentjes gezien, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Lente !
De lente is al een aantal dagen officieel begonnen. Hoe zit het met de kriebels? Hebben jullie al lentekriebels? Al een picknick gepland, kuikentjes gezien, buiten gegeten? Deel hier je lente avonturen en gevoelens
Marc. Laatst gewijzigd door zwaan; 30-03-09 om 15:09. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
kriebels zijn er wel,of die nu komen van het goede weer of de rokjes die nu gedragen worden laat ik in het midden.
ik ga er al van profiteren en dadelijk een toertje joggen
|
||||
|
||||
Eindelijk ja LENTE!!! hahah En het weer zit al gelijk mee, helaas voor mij kan ik alleen nog genieten door naar b uiten te kijken vanaf mijn werkplek (gelukkig wel aan het raam) maar ja zoals het er nu uit zie wordt het komend weekend ook lekker dus gaat dat helemaal goed komen
|
|
||||
|
||||
Het weer ziet er ook niet verkeerd uit de komende dagen
|
||||
|
||||
Al 2x op t strand gezeten
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Ik heb 2 weken geleden in een korte broek en mouwloos shirt 25 kilometer gefietst , ben toen ook verbrand (helaas is het resultaat niet te zien).
Mooi, die blauwe lucht, lekker hoor, global warming.
|
||||
|
||||
En Al Core maar klagen..
Doe mij de zon maar
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Heb ook wel weer zin in die zon . Zal wel wat minder iPhoneclub worden dan.
|
||||
|
||||
Gewoon met iPhone en al 't strand op
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
IJmuiden strand mag ik hopen
niet dat stomme wijk aan zee. Zeker zin in de zon/ strand/ strandhuis. Dit is egt zo'n zwaan topic edit: ik bedoel marc topic haha . Ik kon het niet laten om deze te maken: Laatst gewijzigd door bako; 30-03-09 om 23:33. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Iemand had ook het idee dat je hem in een botterhamzakje kan doen
|
|
|||
|
|||
Krijgen we zo de periode waarin 80% van de vrouwen waar we(standaardmannen) in de winter niet naar om keken nu in de zon en hun kledij ineens bloedjeg..l lijken.
Mooi fenomeen die lente/zomer/hormonen |
|
||||
|
||||
In de winter kan ik vrouwelijk schoon ook zeer waarderen hoor
|
|||
|
|||
Citaat:
Was ik vegeten, onze hersenen lijken dan ook minder te werken, hihi(ja, ik spreek vooral voor mijzelf) |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Heerlijk vrolijk voorjaarsnummer van Sanne Hans (Miss Montreal)
YouTube - Miss Montreal - This Is My Life
|
||||
|
||||
Citaat:
Een vriendin van mij woont aan t strand van Zandvoort, ga daar altijd heen Jij wel 'die-hard' IJmuiden aan Zee?
Laatst gewijzigd door Timmeh_; 05-04-09 om 12:06. Reden: starnd?? strand! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|