iPhone 5 - Terugkerend probleem met stof in cameralens discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 5 is ongeveer 1,5jr oud en heeft al een aantal keer (5 of 6, ik ben de tel onderhand kwijt) het probleem gehad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 - Terugkerend probleem met stof in cameralens
Mijn iPhone 5 is ongeveer 1,5jr oud en heeft al een aantal keer (5 of 6, ik ben de tel onderhand kwijt) het probleem gehad dat er stof in de cameralens komt waardoor er vlekken op mijn foto's ontstaan.
Omdat ik een verzekering heb op het toestel heb ik hem hiervoor telkens aangemeld bij de verzekering waarna ik het toestel gerepareerd terugkreeg zonder er extra kosten voor te hoeven betalen. Ik vroeg me af of iemand anders een soortgelijke situatie misschien al eerder heeft meegemaakt en of er op de één of andere manier aanspraak gemaakt kan worden op een vervangend toestel bij Apple zelf. Op die manier zou ik niet nogmaals dezelfde reparatie uit hoeven te laten voeren door het reparatiecentrum van mijn verzekeringsmaatschappij. Ik heb namelijk het vertrouwen in zowel mijn toestel (in ieder geval de camera) als het reparatiecentrum inmiddels opgegeven. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan, ook al heb je de iPhone niet daar gekocht, naar een Apple Store gaan. Ze hebben mij tot nu toe met alles geholpen, ondanks dat ik mijn iPhone ergens anders heb gekocht.
Maak voordat je gaat wel een afspraak via deze link.
|
|||
|
|||
Citaat:
Hielpen ze je ook toen het toestel ouder was dan een jaar? Met wat voor problemen ben je naar de Apple Store gegaan en hoe hebben ze het opgelost? |
|
||||
|
||||
Door de Europese wetten heb je twee jaar garantie op producten zoals een iPhone.
Ik ben zelf voor een loszittende home- en sluimerknop gegaan en ze hielpen me gewoon. Een kennis van me had ook iets met de cameralens volgens mij, en hij werd ook gewoon geholpen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Citaat:
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
terugkerend baseband probleem | oldsko0l | iPhone algemeen | 0 | 10-03-13 15:53 |
iPhone 3GS nieuwe cover met stof onder scherm? | rkltnk | iPhone algemeen | 2 | 14-07-12 00:52 |
|
|