Iphone Apple ID vergeten, wat kan ik doen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wilde dus mijn iphone updaten maar ik ben mijn APPLE ID vergeten. Ik weet dus niet hoe ik het terug kan krijgen en of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone Apple ID vergeten, wat kan ik doen?
Ik wilde dus mijn iphone updaten maar ik ben mijn APPLE ID vergeten.
Ik weet dus niet hoe ik het terug kan krijgen en of mijn Iphone wel weer aangaat. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoe kan je nu je Apple ID vergeten?
Maar goed als je die gegevens echt niet meer weet kom je ook niet voorbij de activatie. |
|
|||
|
|||
Ik weet mijn Apple ID wel maar ik denk dat ik een andere heb gebruikt toen ik hem installeerde.
|
|
|||
|
|||
Is dat wel mogelijk?
|
|||
|
|||
Kan je m dan niet compleet herstellen en daarna alsnog met het ID inloggen dat wel kent?
|
|
||||
|
||||
Bedoel je nu je ID of je ww?
Maar hoe dan ook, herstel hem naar fabriek instellingen en je hebt hem weer als van uit de doos. Succes. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Itunes ww vergeten en email is opgeheven wat moet ik doen? | DJMaarten | iTunes | 1 | 11-01-14 18:23 |
Toegangscode vergeten, wat moet ik nu doen? | sof2008 | iPhone algemeen | 10 | 01-12-12 12:19 |
Gejailbreakt, Wat nu? Wat kan ik allemaal doen? | umiyz | Jailbreak apps en thema's | 1 | 03-05-10 16:21 |
toegangscode vergeten, kan niks meer doen, wat nu? | chanell | Archief | 1 | 06-12-09 14:23 |
|
|