Iphone 4 error 16 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een probleem met iphone 4, hij geeft aan sluit aan itunes. Dat heb ik gedaan dan gaat ie opnieuw de firmware installeren ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 error 16
Hallo,
Ik heb een probleem met iphone 4, hij geeft aan sluit aan itunes. Dat heb ik gedaan dan gaat ie opnieuw de firmware installeren maar als ie dan bijna klaar is (98%) stopt ie en geeft ie error 16. Wat zou ik hier aankunnen doen? Heb al van alles geprobeerd andere kabel, andere pc, batterij eruit voor een dag, groet roy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Error detecting device (lockdown error -5) | IphoneIpodTouch | Jailbreak | 1 | 25-05-12 22:10 |
ATV Flash "Playback error" en "an error occurred loading this content | Geert1976 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 03-01-12 01:25 |
iPhone: iPhone 3.0 -> error -> 4.0? | DertKesh | Jailbreak | 2 | 13-10-10 18:40 |
Mac OS X: Help Iphone 4 error 9 | RudydG | iTunes | 3 | 19-08-10 12:38 |
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. | Tim14ww | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 09-05-09 18:21 |
|
|