Mijn iPhone loopt vast in software update van vandaag discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanmorgen kreeg ik de software update melding en uiteraard heb ik deze direct uitgevoerd. Inmiddels is deze update al 4,5 uur bezig. Volgens mij is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone loopt vast in software update van vandaag
Vanmorgen kreeg ik de software update melding en uiteraard heb ik deze direct uitgevoerd.
Inmiddels is deze update al 4,5 uur bezig. Volgens mij is deze vastgelopen. Wie heeft er een oplossing voor mij? Ik ben nu namelijk niet meer mobiel bereikbaar! Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn iphone loopt constant vast na updaten ios 7 | CaatjeBee | iPhone algemeen | 2 | 26-09-13 16:42 |
Navigon 2 loopt vast op mijn iPhone. | peterwillem | iPhone Navigatie | 9 | 03-07-12 13:06 |
na installeren van 5.0 loopt mijn iphone vast start niet meer op | Loesje0089 | iPhone algemeen | 0 | 24-10-11 22:24 |
Mijn iphone 1e generatie loopt telkens vast | robinX | iPhone algemeen | 2 | 28-02-10 12:12 |
Mijn iphone 3g 16 gb loopt vast onder jailbreaken HELP!!!!! | Arjann. | Archief | 3 | 13-12-09 20:28 |
|
|