Icloud backup 2x apple id ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi mensen. Ik heb een jailbreak op mijn iphone gehad en nu was ik het zat en heb ik alles weer er weer afgehaald. Nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Icloud backup 2x apple id ?
Hoi mensen.
Ik heb een jailbreak op mijn iphone gehad en nu was ik het zat en heb ik alles weer er weer afgehaald. Nu wil ik dus mijn backup van icloud terug zetten maar dat lukt niet omdat ik 2x een apple id moet invullen. Mijn eigen lukt wel. Daarna krijg ik er 1 van locophone (cracked apps) en daar heb ik dus geen wachtwoord van. Weet iemand hoe ik dit kan voorkomen en dus toch mijn backup van icloud terug kan krijgen zonder dat hij om die 2e apple id vraagt ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Herstel de iPhone met iTunes en zet geen backup terug. Het is beter om geen backup met jailbreak restanten terug te zetten zeker als er ook nog metadata van gestolen apps in die backup staat.
|
|
||||
|
||||
Thnx maar er is dus geen oplossing om het terug te zetten ?
Ook al zitten er jailbreak restanten in ? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Volgens mij kun je gewoon op sla over of annuleer klikken, zodat hij de rest van de back-up gewoon terugzet.
|
||||
|
||||
dat heb ik gedaan maar dan doet hij nog niks.
en krijg ik de melding verbinding met iTunes mislukt |
|
||||
|
||||
Heb je niet een iTunes back-up gemaakt zodat je een lokale versie hebt waar je locophones eruit kan slopen?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
icloud backup overschrijven? | jessica84 | iCloud | 6 | 11-02-14 16:46 |
icloud backup | ilse91 | iCloud | 1 | 16-10-13 07:24 |
icloud backup | zimmie | iPhone algemeen | 1 | 26-09-13 00:32 |
(technische) Verschillen iTunes backup vs. iCloud backup? | ballegooier | iPhone algemeen | 4 | 12-09-13 22:26 |
Icloud backup vraagje?? | knuster | iCloud | 2 | 25-10-11 21:36 |
|
|