Whatsapp database transfer van Android naar iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb pas een iPhone aangeschaft maar weet iemand hier een (gratis) manier om alle Whatsapp berichten te synchroniseren met de Galaxy S3 die ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Whatsapp database transfer van Android naar iPhone
Ik heb pas een iPhone aangeschaft maar weet iemand hier een (gratis) manier om alle Whatsapp berichten te synchroniseren met de Galaxy S3 die ik al had?
Het enige wat ik kan vinden is http://www.backuptrans.com maar dat is een betaalde dienst. Iemand ideeën? Alvast bedankt! Laatst gewijzigd door LuckyNiles; 18-07-14 om 00:36. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
volgens mij kun je in whatsapp een backup maken die bij whatsapp bewaard blijft
Vervolgens installeer je WA op je iphone en wordt er gevraagd of je de backup terug wilt zetten. Let wel dat je dan hetzelfde telefoon nummer moet hebben, Synchroniseren van 2 afzonderlijke nummers gaat niet |
|
|||
|
|||
Zo makkelijk is het helaas niet. Zo'n back-up wordt bij Android namelijk op je telefoon opgeslagen, en bij iPhone in iCloud. En ik weet niet hoe ik die back-up in iCloud kan zetten
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe om gegevens van Android naar de iPhone? Om te schakelen gegevens van Android naar de iPhone, zonder gedoe, hier adviseer ik Samsung Transfer die contacten, audio, video, foto's, berichten, bestanden ed van tussen Android en iPhone kopiëren zonder verlies van gegevens.
|
|
|||
|
|||
Na bijna 2,5 jaar toch nog het verlossende woord!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Overschakelen van Android naar iPhone | click66 | iPhone algemeen | 6 | 22-05-14 09:25 |
Contacten van iPhone 3 naar Gmail/Android | Roadhouse | iPhone algemeen | 9 | 09-03-14 12:14 |
Transfer van Concepten in mail account naar andere niet IOS telefoon? | dikkiedirk | iPhone algemeen | 1 | 24-08-13 18:56 |
Trage transfer van NAS naar IPad3 | blenchi | iPhone algemeen | 3 | 18-08-12 18:15 |
Van Android mobiel naar Iphone 4s | BladeXIII | iPhone algemeen | 9 | 02-12-11 23:45 |
|
|