Is mijn lcd scherm stuk? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mijn naam is Cody. ik heb een probleem met mijn iphone 5S space gray De camera deed het niet meer dus ik had mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is mijn lcd scherm stuk?
Hallo mijn naam is Cody.
ik heb een probleem met mijn iphone 5S space gray De camera deed het niet meer dus ik had mijn iphone opengemaakt om het probleem op te lossen maar toen ik hem weer in elkaar had gezet deed het lcd het niet meer dus toen heb ik hard reset gedaan en hij dee het nog steeds niet, ik heb dus het lcd open gemaakt (Foto 1) En toen zag ik dit (foto 2) https://www.dropbox.com/sh/hie0on92y...dStSvOY8a?dl=0 Kan dit de reden zijn dat het lcd niet meer werkt of moet het ergens anders aan liggen Mvg cody |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik denk dat je iets verkeerds hebt gedaan, want het gaat niet zomaar stuk! Ik zou naar een reparatie winkel gaan en het na laten kijken. |
|
|||
|
|||
Je lcd is los van het glas, kortom niet goed open gemaakt. Er zal een ander scherm op moeten dus inderdaad ff naar de reparateur.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
lcd scherm blijkbaar stuk gegaan door zelfklussen | robke1974 | Apple Watch algemeen | 0 | 21-01-16 11:39 |
hellppp.. mijn scherm van mijn iphone 5 is stuk hoe krijg ik nu mijn fotos eraf?????? | shiridaatjuh | iPhone algemeen | 7 | 23-10-13 00:39 |
iPhone 4 LCD stuk. Ebay en zelf doen? | iDavid | iPhone algemeen | 17 | 13-03-12 14:05 |
2de hands iphone lcd stuk ... | fiestaboyke | iPhone algemeen | 3 | 07-02-11 22:24 |
LCD scherm stuk door waterschade, hoe contacten openen? | pronk | iPhone algemeen | 0 | 27-07-10 19:43 |
|
|