Opeens geen WIFI IPhone 5s melding "Dismissed password incorrect" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb na vandaag opeens geen wifi meer. De iPhone geeft steeds de melding "Dismissed password incorrect" terwijl ik het paswoord al 20x goed ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Opeens geen Wi-Fi IPhone 5s melding "Dismissed password incorrect"
Hallo,
Ik heb na vandaag opeens geen Wi-Fi meer. De iPhone geeft steeds de melding "Dismissed password incorrect" terwijl ik het paswoord al 20x goed heb ingevoerd. Echt erg raar want ik heb gewoon altijd Wi-Fi gehad niks met router gedaan of met mijn iPhone. Kan dit aan dr update liggen ofzo andere mensen hebben wel Wi-Fi op mijn router. HELP aub bedankt! iPhone 5S 7.1.2 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Stel Wi-Fi eens opnieuw in. Ga naar instellingen --> Wi-Fi --> jouw Wi-Fi netwerk en tap 'Vergeet dit netwerk'. Stel het daarna opnieuw in met je gebruikelijke gegevens.. Kijken of dat helpt...
|
|||
|
|||
Nee lukt ook niet ik heb echt van alles geprobeerd thenks voor het reageren
|
|
|||
|
|||
Heb je al geprobeerd om je router te resetten? Even de stekker eruit, 1 min. Wachten en daarna stekker er weer in.
|
|||
|
|||
Ja ook geprobeerd het rare is dat ik elders wel Wi-Fi heb maar thuis opeens niet meer ben ten einde raad
|
|
|||
|
|||
Heb je met andere toestellen verbinding op de router?
Laatst gewijzigd door Werner1963; 19-07-14 om 17:30. |
|
|||
|
|||
Yes het is opgelost opeens uit het niets echt bedankt voor de reacties wardeer ik heel erg!!!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Constant de melding: "Geen netwerk meer" | M1ch3l | iPhone algemeen | 25 | 25-07-15 16:56 |
"Geen Service" "herstel vereist" melding | Martijnvdberge | iPhone algemeen | 13 | 24-01-11 13:59 |
Opeens "geen service" meer | lottie41 | iPhone algemeen | 6 | 24-11-10 07:34 |
Irritante melding "Geen netwerk meer" weg | geulwijk | Odido (T-Mobile) | 7 | 10-08-10 15:27 |
melding "Dit bericht heeft geen inhoud" | kume | Archief | 1 | 21-07-10 19:34 |
|
|