Apps openen niet na installatie en er is geen icon? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Apps openen niet meer. De icons verschijnen niet. Ik kan de app verwijderen (via info gebruik apps). De app staat wel in de app-lijst?-) dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps openen niet na installatie en er is geen icon?
Apps openen niet meer. De icons verschijnen niet. Ik kan de app verwijderen (via info gebruik apps). De app staat wel in de app-lijst?-) dan krijg ik de melding dat ik app (null) kan verwijderen. De installatie lijkt echt mislukt. Oude apps herstellen wel. Facebook de-en daarna weer installeren ging goed ..
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat je toch iets duidelijker moet zijn.
Wat bedoel je met; de iconen verschijnen niet? En wat is dat allemaal met die lijst waarin de apps staan die je wil verwijderen? En wat doet Facebook er dan nog tussen? |
|
|||
|
|||
Zelfde probleem hier icoontjes worden alleen zichtbaar als ik me iPad opnieuw opstart.
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
apps downloaden geen icon |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Siri kan geen apps openen | Tigerx95 | iPhone algemeen | 1 | 11-07-14 20:30 |
Ik kan mijn apps niet meer updaten na installatie van 6.0 | Sifco | iPhone algemeen | 2 | 12-10-12 15:28 |
apps niet zichtbaar na installatie | eddie_1963 | iPhone Apps | 8 | 11-03-10 21:17 |
Geen 3G icon en kan niet gebeld worden | Richard_AFC | Odido (T-Mobile) | 4 | 30-06-09 20:01 |
|
|