Siri kan geen apps openen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb net mijn nieuwe iPhone 5 ontvangen Nu zit ik er wat mee te prutsen. Het is altijd eens leuk om met Siri ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Siri kan geen apps openen
Beste,
Ik heb net mijn nieuwe iPhone 5 ontvangen Nu zit ik er wat mee te prutsen. Het is altijd eens leuk om met Siri te praten, alles werkt perfect, maar Siri kan geen apps openen. Als ik zeg: 'open safari', 'open weather', 'open app store', zegt Siri: 'You don't seem to have an app named '...' Hoe kan ik dit oplossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zeg eens Launch safari
Druk op het vraagteken links onderaan in Siri voor meer help Open safari werkt bij mij nochtans wel Het probleem lijkt zich voor te doen met jailbreaks Siri cannot open apps after JB. How to fix it? - JailbreakQA |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
AppS die streaming video kan openen | miechels | iPhone Apps | 0 | 18-08-13 23:57 |
iPhone: Apps openen vanuit Siri onmogelijk na jailbreake! | illyrian | Jailbreak | 0 | 18-02-13 23:51 |
Gedownloade Apps op ipad kan ik niet openen. | Ipad2fan | iPad algemeen | 4 | 25-08-12 21:31 |
Ik kan bijna geen enkele link openen in mijn browser om apps te downloaden. | ysie | iPhone Apps | 3 | 21-09-10 14:17 |
|
|