Kopieren via Windows Verkenner; gevraagde waarde kan niet worden bepaald discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij het kopieren van filmpjes of andere grote bestanden via Windows Verkenner krijg ik vrijwel altijd de foutmelding 'gevraagde waarde kan niet worden bepaald'. Vervolgens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kopieren via Windows Verkenner; gevraagde waarde kan niet worden bepaald
Bij het kopieren van filmpjes of andere grote bestanden via Windows Verkenner krijg ik vrijwel altijd de foutmelding 'gevraagde waarde kan niet worden bepaald'.
Vervolgens wordt er ook niet gekopieerd. Is dit een bekend probleem bij jullie? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zit op Windows 8.1... Toch speelt dit bij mij non-stop.
|
|
|||
|
|||
Installeer Apple Mobile Device Support opnieuw
|
|||
|
|||
Citaat:
Op andere bestanden dan dat wat in /Media staat heeft de Windows Verkenner geen toegang. |
|
|||
|
|||
- Sluit de iPhone op de computer aan
- In het "apps"-startmenu, type (zonder quotes) "devmgmt.msc" en druk op enter. - Apparaatbeheer wordt nu geopend - Zoek nu onder Draagbare apparaten naar Apple iPhone - Kilk rechts op Apple iPhone en kies "Installatie ongedaan maken" - Klik op OK - Haal de kabel van de iPhone uit de PC - Start de PC opnieuw op - Sluit de iPhone opnieuw aan, deze zal nu worden geïnstalleerd met de melding "Apparaatstuurprogramma installeren", vervolgens verschijnt "Het apparaat is gereed voor gebruik" - Kijk of het nu wel werkt |
|
|||
|
|||
Het blijft lastig... Maar via een andere pc ging het redelijk (zeker niet goed en elke film boven 30 mb moest ik meerdere malen proberen) maar het is gelukt...
Bedankt voor de hulp! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone niet herkend in windows verkenner | jolienie | iPhone algemeen | 3 | 12-02-14 11:53 |
iCloud kan niet worden gestart in Windows 7 | RonvanRiel1965 | iCloud | 4 | 18-12-12 19:38 |
Iphone niet meer in Windows Verkenner | epalli | Archief | 5 | 20-11-10 20:33 |
Hardware: Locatie kan niet worden bepaald (GPS werkt niet) | daaf | iPhone Navigatie | 28 | 15-12-09 12:23 |
Windows: itunes kan niet de gevraagde gegevens verkrijgen.. | markussie | iTunes | 7 | 19-08-08 03:41 |
|
|