iPhone nieuws ??? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenacht, De rubriek "iPhone nieuws" staat al sinds woensdag 16 jul 2014 "droog". Heb ik iets gemist of ligt het aan mijn instellingen? Ik mag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone nieuws ???
Goedenacht,
De rubriek "iPhone nieuws" staat al sinds woensdag 16 jul 2014 "droog". Heb ik iets gemist of ligt het aan mijn instellingen? Ik mag in de betreffende rubriek niet posten dus dan maar hier.... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het is vakantie en ik kan best begrijpen dat er velen op vakantie zijn of van het mooie weer genieten. Ik check iculture nu niet meer zovaak vanwege het mooie weer..
|
|
|||
|
|||
Dat zal wel met de naamsverandering te maken hebben. Misschien is die afdeling van het forum overbodig geworden of werkt de link tussen de site en het forum niet meer.
Je kan al het nieuws gewoon vinden op de site hoor. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dank voor de reacties. Wel apart dat de nieuws-rubriek nu (even) niet meer in het forum te vinden is. Maar, zo kan het ook!
|
|
|||
|
|||
Mis het nieuws bericht met de tijdelijke gratis apps op zondag avond. Kon het nu niet vinden.
|
|
|||
|
|||
Klik op aanbiedingen in mijn vorige reply
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|