Backup iPhone 32 GB naar 8GB discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had een IPhone 4S met 32GB. Deze is stukgegaan. Ik had nog een oude IPhone 4 met 8GB. Ik wil de backup van de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Backup iPhone 32 GB naar 8GB
Ik had een IPhone 4S met 32GB. Deze is stukgegaan. Ik had nog een oude IPhone 4 met 8GB. Ik wil de backup van de 32Gb restoren naar de oude iPhone van 8Gb. Dat pas natuurlijk niet .
Is het mogelijk om slechts een deel van de backup (bv alleen de apps) naar de oude IPhone te restoren? groet, Rens |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Met iTunes is het alles of niets. Met iBackupBot zou je eventueel wel selectief data uit een backup kunnen terugzetten. En, apps staan niet in de backup. Apps worden gesynchroniseerd.
|
|
|||
|
|||
okee dankjewel!
|
Labels |
backup |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4: 5.1 naar 7.1.1 echter geen backup. Enige optie naar fabrieksinstellingen | Perslucht | iPhone algemeen | 2 | 11-06-14 13:34 |
Verschil Iphone 3gs 8gb, 4 8gb & 4 16gb | Jelphone | iPhone algemeen | 8 | 06-10-11 20:06 |
Backup Itunes van 3gs 16gb naar 3gs 8gb | Itoon | iTunes | 4 | 31-07-10 16:12 |
Backup terugzetten naar iphone 4 | sjalih | iPhone algemeen | 1 | 27-06-10 13:18 |
|
|