//

Geluid/Ringer iPhone 4S werkt maar half.

Geluid/Ringer iPhone 4S werkt maar half. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik ben al 3 dagen opzoek naar een oplossing voor mijn probleem met het geluid, ik heb al heel veel forums gelezen maar nog ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-07-14, 03:10
Eplusk Eplusk is offline
• iOS 12.2
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 22
Standaard Geluid/Ringer iPhone 4S werkt maar half.

Hoi,

Ik ben al 3 dagen opzoek naar een oplossing voor mijn probleem met het geluid, ik heb al heel veel forums gelezen maar nog steeds niet de oplossing gevonden.

Het probleem is sinds een paar dagen dat het geluid voor video's, games en gesproken berichten op WhatApp het niet meer doet. Alarm, bellen, bellen op de speaker etc. doet het nog wel en met de oordopjes erin is het ook geen probleem.

Ik heb de iPhone al gereset, terug gezet naar fabrieksinstellingen, software is geüpdatet, de ingang van de oplader en de ingang van de oordopjes schoongemaakt, oordopjes erin en eruit gehaald en dat ding om het geluid op trillen te zetten heb ik ook al heen en weer gehaald etc.

Als ik het volume wil veranderen met de knoppen aan de zijkant dan verandert hij niks en als ik een liedje afspeel kan ik het volume ook niet veranderen (en je hoort dus niks).



Sinds ik dit probleem heb heeft het geluid het twee keer heel even weer gedaan maar daarna valt het weer weg.

Heeft iemand de oplossing voor dit probleem? Ik heb geen garantie meer en ik zit in Nieuw-Zeeland dus hopelijk is het iets wat ik zelf kan doen.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-08-14, 20:18
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Hier precies hetzelfde probleem met de 4s van mijn vrouwtje.

Herstellen heeft geen zin gehad.
  #3  
Oud 02-08-14, 21:08
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard

Jullie probleem zit in de dock connector, probeer hem eens te reinigen met bijvoorbeeld een tandenborstel.
De 4S van mijn vrouw vertoonde dezelfde problemen en reinigen dock connector hielp, echter maar tijdelijk. Ik heb uiteindelijk de dock connector vervangen en nu is het geheel probleem vrij.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 2014-07-26 22.25.35.jpg‎ (62,9 KB, 4x gelezen)
__________________
"Of all the things i've ever lost, i miss my mind the most."
© Ozzy Osbourne
  #4  
Oud 02-08-14, 22:01
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Ik heb wat joetjoep-filmpjes bekeken, die oplossingen lieten zien. Allemaal schoonmaakacties, de één met een tandborstel/schoonmaakborst voor electrisch scheerapparaat met alcohol tot de achterkant van een stanleymes.
De actie met het stanleymes vond ik verbazend. Eigenlijk tricky.
Ik heb de schoonmaakactie gedaan met een driehoekig plastic plaatje (lijkt op een plectrum) uit een iphone repairsetje.

Opgelost in 15 sec.
  #5  
Oud 02-08-14, 22:38
peerenbooms peerenbooms is offline
• iOS 14.5
• iPadOS 14.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Locatie: Almelo
Berichten: 578
Standaard

Er zijn cases met connector afdichtingen te koop ook losse dopjes waarmee je je voor een euro een hoop ellende kunt besparen.
Reageren

Labels
geluid, media, muziek, ringer, volume



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[iPhone 4] Microfoon werkt maar half? minibike12 iPhone accessoires en onderdelen 2 08-12-12 12:00
Software of hardware fout? Geluid werkt maar half. robje33 iPhone algemeen 1 16-05-12 18:28
Wi-Fi werkt maar half.. robje33 Wi-Fi 1 20-04-10 18:14
Gejailbreekte iPhone werkt maar half :S spysical iPhone algemeen 9 22-05-09 14:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:31.