//

Gekochte Apps Jailbreak

Gekochte Apps Jailbreak discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste IC leden, Ik heb hier het forum een beetje in de gaten gehouden en ik zit erover te denken om te jailbraiken. Nu zit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-07-14, 01:09
Wiebstar Wiebstar is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 27
Standaard Gekochte Apps Jailbreak

Beste IC leden,

Ik heb hier het forum een beetje in de gaten gehouden en ik zit erover te denken om te jailbraiken. Nu zit ik alleen met enkel vragen

Voordat je gaat jailbreaken maak je een reservekopie zodat wanneer je van plan bent de jailbreak eraf te gooien je enkel het toestel hoeft te herstellen en vervolgens de reservekopie terug te zetten, correct? Nu was mijn vraag hoe het dan zat met apps die je gekocht hebt (uit de app store) als je besluit de reservekopie terug te zetten. Ben je deze dan kwijt aangezien toen de reservekopie gemaakt werd deze apps niet aangeschaft waren. Of kun je ze dan daarna gewoon weer downloaden omdat ze verbonden zijn met je apple id? En hoe zit het dan met save files (in het geval van games)? En neemt een reservekopie ook letterlijk alles mee (foto's, notities, etc.)?

Daarnaast werk ik met iCloud en iCloud maakt (volgens mij) zelf om de zoveel tijd een reservekopie. Ik ga er dus vanuit dat als je een reserve kopie wilt maken omdat je wilt jailbreaken je deze beter op je computer kunt zetten?

Edit: Moet btw de optie ''Synchroniseer automatisch wanneer deze Iphone wordt aangesloten'' uitgezet worden, of heeft dit verder geen invloed op de jailbreak?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-07-14, 09:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wiebstar Bekijk bericht
Nu was mijn vraag hoe het dan zat met apps die je gekocht hebt (uit de app store) als je besluit de reservekopie terug te zetten.
iOS: een reservekopie van een iOS-apparaat maken en terugzetten met iCloud of iTunes

iTunes: over iOS-reservekopieën
  #3  
Oud 23-07-14, 15:43
Wiebstar Wiebstar is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 27
Standaard

Beste Timosha,

Bedankt voor je snelle reactie. Of ik lees er overheen of het staat niet bij de links die je stuurde. Hoe ik een reservekopie maak en terugzet dat weet ik wel. Waar ik alleen nieuwsgierig naar was is hoe het dan zat met apps die gekocht zijn nadat je het toestel gejailbreaked hebt en je deze dan weer hersteld met je reservekopie (of je ze dan weer kwijt bent plus alle informatie daarvan zoals savefiles bij games enzo). Want wanneer je je toestel eenmaal gejailbreaked hebt maak je geen kopie meer toch aangezien dat dan zou betekeken dat je de jailbreak mee neemt in de kopie en dat is juist wat je niet wilt correct?
  #4  
Oud 23-07-14, 16:09
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wiebstar Bekijk bericht
Waar ik alleen nieuwsgierig naar was is hoe het dan zat met apps die gekocht zijn nadat je het toestel gejailbreaked hebt en je deze dan weer hersteld met je reservekopie (of je ze dan weer kwijt bent plus alle informatie daarvan zoals savefiles bij games enzo).
Dat staat allemaal in die links. Apps zijn gekoppeld aan een Apple ID en staan niet in een backup. Apps worden gesynchroniseerd.
  #5  
Oud 23-07-14, 18:31
Wiebstar Wiebstar is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 27
Standaard

Beste Timosha,

Dan heb ik dus niet goed gelezen. Mijn excuses. Wel goed nieuws dus. Dan kan ik gewoon zorgeloos al mijn apps kopen . Bedankt voor de info!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps verwijderen van eerder gekochte maar niet geinstalleerde apps Kitty0101 iPhone Apps 17 23-11-13 16:21
Gekochte apps Wiebstar iPhone algemeen 4 10-11-13 22:50
Vraag gekochte apps iphoneEd iPhone algemeen 4 14-06-13 15:09
gekochte apps terug bruchlee iPad Apps 2 15-10-11 11:40
gekochte apps teunis iPhone Apps 5 14-09-08 14:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:34.