Trefwoorden synchroniseren niet meer tussen apparaten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een paar dagen heb ik last van trefwoorden die niet meer tussen mijn iDevices (+Mac) synchroniseren. Dit was voorheen wel zo. Ik heb dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Trefwoorden synchroniseren niet meer tussen apparaten
Sinds een paar dagen heb ik last van trefwoorden die niet meer tussen mijn iDevices (+Mac) synchroniseren. Dit was voorheen wel zo.
Ik heb dit proberen op te lossen door iCloud uit/aan te schakelen op mijn apparaten, maar dit heeft niet geholpen. Ook heeft het niet geholpen om alles te verwijderen. Weet iemand een oplossing? Ik hoor het graag!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb het zelfde probleem op mijn iPhone 6 plus, iemand een oplossing?
|
|
|||
|
|||
Tsja, ik hen hetzelfde probleem
ik zou graag een oplossing vinden, want ik gebruik trefwoorden (of sinds iOS9: 'tekstvervanging') erg vaak voor zakelijke mails en notities, waarbij ik vaak dezelfde zinsdelen moet invullen. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 september 2015 om 22:13 ---------- geen idee waarom mijn iPad soms wel trefwoorden naar mijn 6 Plus synct en soms niet |
Labels |
icloud, ipad, iphone, mac, synchoniseren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan sinds iOS 7 geen muziek meer synchroniseren tussen PC en iPhone 5 | mhuisman1990 | iPhone algemeen | 27 | 24-02-14 19:41 |
Berichtencentrum synchroniseren tussen iOS apparaten | RBRCH | iPhone algemeen | 2 | 02-10-12 23:31 |
|
|