Mijn iphone reageert niet meer op aanrakingen na opendoen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand helpen? Mijn iphone 5 scherm reageert niet en verkleurd Ik had er een nieuwe batterij in gestoken, Maar bij het terug in elkaar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iphone reageert niet meer op aanrakingen na opendoen
Kan iemand helpen?
Mijn iphone 5 scherm reageert niet en verkleurd Ik had er een nieuwe batterij in gestoken, Maar bij het terug in elkaar steken, werkt het scherm niet meer. Heb de kabels al 5 keer gecontroleert of ze er goed inzitten maarhet blijft niet werken, Weet iemand hier raadmee! Alvast edankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn Iphone reageert niet meer op aanrakingen | randmeer | iPhone algemeen | 1 | 05-09-15 17:12 |
Ipad 4 reageert niet meer op aanrakingen | aveldman | iPad algemeen | 3 | 07-11-14 16:39 |
Mijn iphone reageert niet meer op aanrakingen | Biggyboy | iPhone algemeen | 4 | 24-06-14 16:37 |
App store scherm reageert niet meer op aanrakingen na downloaden | dblanchke | iPad algemeen | 1 | 29-11-13 17:19 |
Mijn iPhone 5 reageert niet meer op aanrakingen | eddyh1 | iPhone algemeen | 9 | 26-11-13 23:55 |
|
|