Mijn iPhone 5 reageert niet meer op aanrakingen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal! Ik ben nieuw op het forum hier. Ik heb een vraagje over mijn iPhone 5. In mijn beginscherm kan ik niks meer doen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone 5 reageert niet meer op aanrakingen
Hallo allemaal!
Ik ben nieuw op het forum hier. Ik heb een vraagje over mijn iPhone 5. In mijn beginscherm kan ik niks meer doen. Het enige wat ik nog kan is zijn de 'schuifmenu's' naar beneden en naar boven schuiven. Naar rechts schuiven om mijn begin scherm in te toetsen werkt niet meer, ook de camera snelknop (rechtsonderin) bijvoorbeeld niet meer. Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn? Of heeft iemand toevallig hetzelfde probleem gehad? Ik denk niet dat het touchscreen kapot is aangezien die schuif functies nog wel goed werken.... Alvast bedankt!! Edwin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer eens een herstel met itunes (vergeet geen backup te maken)
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je bericht maar mijn computer pakt mn telefoon ook niet met de kabel. Dus dast is geen optie vrees ik..
|
|
|||
|
|||
Probeer eens een harde reset
Druk op het blauw bolletje naast harde reset voor hoe je dit moet uitvieren |
|
|||
|
|||
Wat heeft het als je je bovenste knop + homebutton voor dikke 10sec terzelfdertijd inhoud? (Je moet het wel correct doen).
|
|
|||
|
|||
Het is gelukt na de 'soft' reset! dank jullie wel!
|
|
|||
|
|||
Hier is ook soms discussie over harde/soft reset
Harde reset - iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS Maar je hebt dit gedaan |
|
|||
|
|||
Problemen touchscreen
Hallo! ik heb zelf ook dit soort problemen gehad.
Mijn iPhone lag aan de oplader en reageerde niet precies en accuraat, maar toen ik de stekker eruit haalde reageerde hij gewoon weer. Ik weet niet of in jou geval dit ook is maar het is gewoon een tip. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit is ook voor de iPhone 5S |
|
|||
|
|||
|
Labels |
iphone 5 16gb, touchscreen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn iphone 4 reageert niet op Bluetoothverbining met andere toestellen. | bosmaalbert | iPhone algemeen | 2 | 16-01-13 14:33 |
Mijn Iphone 4 reageert niet. Start niet meer op. | bennojulian | iPhone algemeen | 4 | 19-11-12 14:21 |
Scherm reageert niet op aanrakingen | RebelStar | iPhone algemeen | 6 | 02-11-11 22:30 |
Itunes detecteert mijn Iphone niet meer en Iphone reageert niet meer | Domi001 | iTunes | 2 | 16-10-11 14:32 |
Mijn Iphone reageert niet, wat moet ik doen??? | Lalaa | iPhone algemeen | 7 | 18-07-10 23:56 |
|
|