//

Mijn Iphone reageert niet meer op aanrakingen

Mijn Iphone reageert niet meer op aanrakingen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben nu bijna 3 jaar trotse bezitter van een Iphone 5, maar sinds een maand of 3 heeft mijn Iphone last van vastlopen. vaak ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-09-15, 17:37
randmeer randmeer is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 20
Standaard Mijn Iphone reageert niet meer op aanrakingen

ik ben nu bijna 3 jaar trotse bezitter van een Iphone 5, maar sinds een maand of 3 heeft mijn Iphone last van vastlopen. vaak reset ik de Iphone dan helemaal (10 seconden ingedrukt houden, en dan uitzetten). ik heb sinds half augustus IOS 9 beta 5 op mijn toestel staan (ik ben geregistreerd ontwikkelaar). maar sinds vandaag reageert mijn Iphone niet meer op aanrakingen.

mijn aan/uit knop doet het al een tijdje niet meer op mijn iPhone dus had ik zo een zwart vierkantje met wit bolletje dat je zo'n menu kan openen. deze reageert nog wel, als ik de iphone dus aan zet, door op de home knop te drukken ik kan hem nog wel uitzetten via dat zwarte vierkantje met die wittje bolletje. maar vegen naar links of naar boven voor een foto reageert die l niet op. in die zin raar. de Iphone reageert nog wel op die zwarte vierkant met dat witte bolletje. maar niet op de rest

zelf heb ik ook nog een apple watch, hier kan ik nog gewoon mee bellen sms'en etc. ik krijg er ook nog steeds berichten op. dus aan de achterkant van mijn telefoon is niks mis mee.


ik dacht dat dit makkelijk ging om via itunes gewoon mijn telefoon te resetten. maar ik krijg dan de melding: Zoek mijn Iphone moet uitgeschakeld zijn op je Iphone ga naar iCloud instellingen....)


heeft iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-09-15, 16:12
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Zoek mijn iPhone via de pc (www.icloud.com) uitzetten en dan kan jij je iPhone wel herstellen via iTunes.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Lockscreen van iPhone reageert niet op aanrakingen arewe Jailbreak 9 24-11-14 19:01
Ipad 4 reageert niet meer op aanrakingen aveldman iPad algemeen 3 07-11-14 15:39
Mijn iphone reageert niet meer op aanrakingen Biggyboy iPhone algemeen 4 24-06-14 15:37
App store scherm reageert niet meer op aanrakingen na downloaden dblanchke iPad algemeen 1 29-11-13 16:19
Mijn iPhone 5 reageert niet meer op aanrakingen eddyh1 iPhone algemeen 9 26-11-13 22:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:58.