App store scherm reageert niet meer op aanrakingen na downloaden discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na het downloaden van een app(nu Pro Darts 2014) op mijn Ipad met retinascherm gebeurt het(is nu de 2de keer) dat ik dit downloadscherm niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App store scherm reageert niet meer op aanrakingen na downloaden
Na het downloaden van een app(nu Pro Darts 2014) op mijn Ipad met retinascherm gebeurt het(is nu de 2de keer) dat ik dit downloadscherm niet meer wegkrijg.Had vorige week hetzelfde probleem en dit heeft zijn eigen opgelost na een 2tal dagen.Heeft er iemand nog dit probleem gehad?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ook gehad met iPad4. Na harde reset was het weg.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn iPhone 5 reageert niet meer op aanrakingen | eddyh1 | iPhone algemeen | 9 | 26-11-13 23:55 |
iPhone 5 scherm reageert niet meer | wesselvanoyen | iPhone algemeen | 1 | 18-10-13 17:22 |
Downloaden via App Store gaat niet meer | Con | iPhone algemeen | 10 | 08-01-13 00:24 |
Scherm reageert niet op aanrakingen | RebelStar | iPhone algemeen | 6 | 02-11-11 22:30 |
Help! :( Icon-scherm reageert niet meer!! | Kevinfan | Unlock [archief] | 18 | 06-12-07 17:06 |
|
|