Stille notificaties iOS 9 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds ik mijn iPhone 6 16GB heb geüpdatet naar iOS 9, loop ik tegen een probleem aan. Ik krijg namelijk niet altijd een trilling ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Stille notificaties iOS 9
Hallo,
Sinds ik mijn iPhone 6 16GB heb geüpdatet naar iOS 9, loop ik tegen een probleem aan. Ik krijg namelijk niet altijd een trilling als ik een notificatie binnenkrijg. Dit gebeurt als ik de telefoon in mijn broekzak heb, maar ook als ik bijvoorbeeld door Facebook aan het scrollen ben en er komt een Whatsapp binnen. Dus ook als het scherm gewoon aan is... Is dit een fout in iOS 9? Een instelling die veranderd kan zijn? Of misschien wat anders? Alvast bedankt, Ricardo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hi,
Dat is mij ook opgevallen. Dat ik een appje krijg terwijl ik met de iPhone bezig ben en dan zie ik wel de notificatie maar ik hoor niets en er trilt niets. Het tweede appje vervolgens maakt wel geluid. Er is een energiebesparende functie bij gekomen die ervoor zorgt dat je scjherm niet oplicht wanneer je je iPhone in je broekzak hebt zitten. Maar je zou niet verwachten dat er dan helemaal geen notificatie meer aankomt. Al met al, een bug verwacht ik. Iets wat we vaker hebben gezien en gaan zien bij apple ben ik bang. |
|
|||
|
|||
Ja dat heb ik ook! Sowieso met WhatsApp.. Bij andere apps is het mij nog niet opgevallen. Jullie wel?
Komt mij regelmatig voor dat ik een berichtje mis terwijl de iPhone gewoon naast me op het bureau ligt met het geluid aan. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Heb hetzelfde probleem!
|
|
|||
|
|||
heb hetzelfde mis regelmatig meldingen
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 september 2015 om 17:24 ---------- heb echter nu een iPhone 6 iOS 9.0 weet niet waar ik type iphone kan veranderen op deze site ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 september 2015 om 17:24 ---------- heb echter nu een iPhone 6 iOS 9.0 weet niet waar ik type iphone kan veranderen op deze site |
|
|||
|
|||
Probleem is er ook nog in 9.0.1
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat het aan Whatsapp zelf ligt!
|
|
|||
|
|||
Inmiddels is er wat meer over te vinden op internet maar nog geen oplossing.. we zijn in elk geval niet de enige
https://forums.developer.apple.com/thread/18395 Push notifications not working properly on iOS 9 | AppleVis http://www.ubergizmo.com/2015/09/ios...cations-issue/ |
|
||||
|
||||
Hier dat probleempje ook
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Notificaties op iOS | ikGaEeniPhoneKopen | iPhone algemeen | 2 | 17-08-14 12:40 |
|
|