TOMTOM Apps alleen in het Engels,na update discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na Update naar 9 en 9.01 zijn mijn TOMTOM apps Benelux en West Europa alleen in het Engels ( alsof TomTOM Nederlands niet ondersteund. Hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
TOMTOM Apps alleen in het Engels,na update
Na Update naar 9 en 9.01 zijn mijn TOMTOM apps Benelux en West Europa
alleen in het Engels ( alsof TomTOM Nederlands niet ondersteund. Hoe kan ik dit verhelpen? Ben |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat is een goeie tip.
Had verwacht dat zij wel zo handig waren dit al klaar te hebben. Ga proberen contact te maken en een antwoord te krijgen. Ben |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Mijn ervaring met tommie is dat ze zich niet zo druk maken als je de app al gekocht HEBT.
|
|||
|
|||
Update TOMTOM Benelux en Europa
Om in stijl te blijven:
Tommy heeft gereageerd en bevestigd dat er een bug is, waaraan met de hoogste prioriteit an wordt gewerkt om het te fixen. "Uw hoort zo spoedig mogelijk van ons" Wordt vervolgd Ben |
|
||||
|
||||
Niet alleen de autorijders hebben hier last van...
Ook de OV-chipkaart App is opeens Engelstalig sinds iOS 9 (zonder App update).
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda meldingen in het engels | Dutch Moose | iPad algemeen | 0 | 31-10-14 20:29 |
Voice-over in het Engels?!?! | remcop | iPhone algemeen | 0 | 24-05-12 20:22 |
Connect to iTunes na update, hoor alleen het Windows geluid als ik de iPhone aansluit | jamy015 | iTunes | 4 | 09-03-09 18:19 |
|
|