vreemd icoon op beginscherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Onverwacht zie ik een nieuw icoon op mijn beginscherm: zwart vlakje met daarin witte 'vleugel' (pijl) die naar rechts wijst. als ik er op klik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
vreemd icoon op beginscherm
Onverwacht zie ik een nieuw icoon op mijn beginscherm:
zwart vlakje met daarin witte 'vleugel' (pijl) die naar rechts wijst. als ik er op klik gebeurt er niets; als ik het wil laten verdwijnen danst het wel net als de andere icoontjes maar ik zie geen kruisje om het ook daadwerkelijk weg te klikken. Verplaatsen lukt wel. Malware? Virus? Of heb ik iets anders gemist? dank en groet alvast. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Welke naam staat er onder die app? Kun je eens een afbeelding uploaden?
Niet kunnen verwijderen klinkt zo als foute boel.. |
|
|||
|
|||
geen naam eronder...
|
|
|||
|
|||
Doe eens een hard reset?
|
|
|||
|
|||
Ik kan er zo ook niets over vinden. Het is echt een app ikoon of in de balk bovenin het scherm.
Een screenprint zou inderdaad handig zijn. Meestal zijn de apps die je niet kunt verwijderen de apps die Apple standaard op een device zet en die niet te verwijderen zijn. |
|
|||
|
|||
Is dat niet iets van "Accessibility" en "AssistiveTouch"?
|
|
|||
|
|||
Lijkt wel een beetje scheef te staan dat ikoontje. Is het een screeprint of heb je er een foto van gemaakt.
Ik kan het ikoontje echt nergens vinden. |
|
|||
|
|||
staat gewoon recht, heb screenshot beetje bijgesneden.
Accessibility en AssistiveTouch, dat zegt mij niks helaas. |
|
|||
|
|||
Tja, dan weet ik het ook niet meer. Ik kan er zo echt niets over vinden.
Heb je al een reset gedaan, en/of als nieuwe telefoon instellen? Of als nieuwe telefoon, geen backup terug zetten en dan iOS9 er op zetten via iTunes. dan heb je een echt verse nieuwe installatie. |
|
|||
|
|||
ik zal nog eens andere reacties afwachten, in elk geval dank. groet.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 september 2015 om 13:27 ---------- toch zojuist de harde reset (10 sec home en aan/uit knop ingedrukt) maar eens gedaan: en ik zie het ding in de gauwigheid niet meer.... Blijft vreemd... Wat doet een harde reset dan eigenlijk? waar kwam dit ding vandaan? ik lees het vervolg straks wel weer, moet nu gaan werken. grt |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb apple support een mail gestuurd, hun reactie zal ik hier plaatsen, hebben anderen hier ook weer wat aan. grt aan allen.
wordt vervolgd dus, even wachten nu.. |
|
|||
|
|||
Inderdaad vooral hier plaatsen. We zijn benieuwd
|
|
|||
|
|||
Een besmette app uit china haha?
|
|
|||
|
|||
Het antwoord van Apple:
het heeft tóch te maken met Assistive Touch! Waarschijnlijk is dit een tijdelijke bug geweest; het systeem kan ook zelf iconen aanmaken met bijv. pijlen naar boven, of beneden, of naar links wijzend. Het had zeker NIETS te maken met besmettingen uit China, daarover hoefde ik me geen zorgen te maken. Groet aan alle forumbezoekers die reageerden en me probeerden te helpen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nou, mooi dat het toch in die hoek staat. Goed dat je ook het plaatje hebt geplaatst. daar kan een ander nog wel eens profijt van hebben
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
icoon van een website in beginscherm wijzigen | liang | iPhone Apps | 9 | 20-12-10 20:04 |
vreemd icoon in statusbalk | buddha82 | iPhone algemeen | 6 | 22-03-10 17:08 |
vreemd icoon | dais | Archief | 8 | 21-02-10 13:36 |
Batterij-icoon geeft aan leeg[beginscherm] | iksander | iPhone algemeen | 7 | 19-03-08 19:42 |
vreemd icoon | Soeki | Archief | 1 | 21-02-08 02:01 |
|
|