Video verwijderd, hoe terug te krijgen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi all, Tot mn grote verdriet heb ik net per ongeluk een video verwijderd die me zeer dierbaar is en de paniek is toegeslagen.. Weet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Video verwijderd, hoe terug te krijgen?
Hi all,
Tot mn grote verdriet heb ik net per ongeluk een video verwijderd die me zeer dierbaar is en de paniek is toegeslagen.. Weet iemand hoe ik deze terug kan krijgen? Bestaat er iets als systeemherstel? Met fabrieksinstellingen reset het helemaal, maar ik wil eigenlijk alleen dat filmpje terug. Ik ben nogal een leek op dit gebied, en echt ten einde raad Hoor heel graag als iemand het antwoord weet, ben jullie eeuwig dankbaar! Alvast veel dank!!! Groeten, Ket |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hi Timosha,
iTunes backup had ik niet, gelukkig is het door terug te gaan naar een reservekopie van een paar dagen geleden alsnog gelukt In ieder geval veel dank voor je reactie, waardeer ik zeer! |
|
||||
|
||||
Backup = reservekopie
|
||||
|
||||
Mogelijk had TS geen iTunes maar wél een iCloud back-up
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda verwijderd! Hoe terug te halen? | frank1304 | iPad algemeen | 9 | 07-09-12 13:32 |
map instellingen verwijderd, hoe terug te krijgen? | Sunnydutch | iPhone algemeen | 6 | 23-02-12 09:49 |
Apps verwijderd... Hoe nu terug? | Slefke | iPad Apps | 2 | 25-01-12 07:46 |
AppStore app verwijderd; hoe krijg ik die terug | Mas1e | iPhone Apps | 8 | 15-11-11 12:33 |
Camera applicatie verwijderd Hoe krijg ik deze terug? | iBen | Unlock [archief] | 2 | 30-01-08 19:54 |
|
|