Stand-by iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Al veel over gelezen maar nog geen oplossing. Vorige week voor mijn vrouw een IPhone 4 gekocht (gebruikt), met laatste ios. Nu loopt de batterij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Stand-by iPhone
Al veel over gelezen maar nog geen oplossing.
Vorige week voor mijn vrouw een IPhone 4 gekocht (gebruikt), met laatste ios. Nu loopt de batterij snel leeg. Nieuwe batterij in laten zetten. Via algemeen/gebruik zie ik nu dat gebruikstijd en stand-by tijd gelijk op lopen. Alle apps nagelopen, vliegtuigmodus, herstel gebruikt, met en zonder back-up terug (via icloud) te zetten. Allemaal zonder resultaat. WIE heeft de gouden tip cq oplossing ??? Zelf heb ik een 3GS (gehad) en nu een 5, maar die gaf/geeft geen probleem. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waterschade waardoor deze ergens stroom weglekt
|
|
|||
|
|||
Waterschade
Hoe kom ik er achter of de telefoon waterschade heeft (zonder koper te hoeven benaderen). Binnenkant open gehad, maar niets te zien?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Telefoon doet gewoon aan.
En ben nagegaan of er nog apps blijven draaien. Niet dus, maar toch blijft de standby stand gelijk op lopen met het gebruik waardoor de batterij te snel leeg blijft lopen. That's the problem |
|
|||
|
|||
Oke helaas kan ik u niet helpen met dit probleem.
|
Labels |
stand-by |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen Wi-Fi na "stand-by-stand" | rnderon | Wi-Fi | 5 | 22-05-12 18:12 |
Iphone stand- by | giljom | iPhone algemeen | 0 | 05-04-11 11:16 |
'Exclusive IPhone Stand..!!' | Onyx. | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 18-06-09 00:03 |
Cheap iPhone stand | colliehome | Chat en geruchten | 6 | 06-02-09 16:49 |
simpele bureau stand Desk stand iphone 3g? | ross | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 31-10-08 14:00 |
|
|