Wachtwoord onthouden van dit forum discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand waarom het wachtwoord van dit Forum niet onthouden wordt? Misschien heb ik in het verleden bij het eerste inloggen aangegeven dat het wachtwoord ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wachtwoord onthouden van dit forum
Weet iemand waarom het wachtwoord van dit Forum niet onthouden wordt? Misschien heb ik in het verleden bij het eerste inloggen aangegeven dat het wachtwoord nooit onthouden moet worden. Als dat inderdaad zo is hoe kan ik dat dan weer ongedaan maken. Bij de wachtwoorden die in de Sleuthangertoegang vermeld worden staat het wachtwoord van dit forum niet erbij.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wachtwoord FB onthouden in safari | hapeetnl | iPad algemeen | 27 | 05-04-15 10:35 |
wachtwoord store onthouden | MarkStraatman | iPhone algemeen | 3 | 04-01-11 22:17 |
Hotmail wachtwoord wordt niet meer onthouden | Mysteriousgirl_ | iPhone Apps | 7 | 03-10-10 00:07 |
Functie 'wachtwoord onthouden' | MyIphonerules | iPhone algemeen | 1 | 29-06-09 12:37 |
safari: websites onthouden mijn wachtwoord niet | vandenb | Archief | 2 | 24-03-08 23:10 |
|
|