Notities van iphone naar windows pc overzetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn iphone heb ik icloud ingesteld voor bv. Notities en mails. Als ik echter inlog op mijn pc (windows) vind ik er maar een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Notities van iphone naar windows pc overzetten
Op mijn iphone heb ik icloud ingesteld voor bv. Notities en mails.
Als ik echter inlog op mijn pc (windows) vind ik er maar een paar notities terug. Ik heb overgezetten ingesteld via Wi-Fi. Moet dat misschien op een andere manier? Ik las ergens ook dat notities niet overgezet kunnen worden naar icloud. Kan het dan op een andere manier? Met dank, Wilfrida |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Notities van iphone naar pc windows
Bij mij komen niet alle notities terug in de icloud van de pc.
Weet iemand een betere manier? Met dank,Wilfrida |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
bijvoorbeeld alleen notities en contacten overzetten van backup naar iphone | hara_mo | iPhone algemeen | 4 | 06-01-14 19:05 |
Mac OS X: overzetten apps van windows naar Mac | michandy | iTunes | 3 | 18-08-11 06:47 |
Notities overzetten van Iphone naar Macbook. | Chrissie | iTunes | 0 | 15-07-10 14:17 |
SMS overzetten van Windows Mobile naar Iphone 3GS | fonta | iPhone algemeen | 2 | 07-06-10 14:34 |
Foto: Foto's overzetten van Windows naar Iphone | !Wout | Muziek, foto & video | 5 | 07-05-08 14:58 |
|
|