Zoekresultaten in app store filteren op mijn iphone? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De vraag zal vast wel een keer gesteld zijn maar ik kon deze niet vinden Hoe kan ik de resultaten in app store filteren op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zoekresultaten in app store filteren op mijn iphone?
De vraag zal vast wel een keer gesteld zijn maar ik kon deze niet vinden
Hoe kan ik de resultaten in app store filteren op mijn iphone? Voorbeeld; in het zoekveld vd app store op mijn iphone zoek ik op " call recorder " 93 gevonden, hoe kan ik de beste boven krijgen. het meeste gedownload, of in prijsoplopend etc etc ( wat er aan mogelijkheden geboden wordt) Dit kon eerder wel meende ik Maar na een paar updates weet ik niet hoe dit te doen zal vast heel eenvoudig zijn en ik kijk er strak over heen. ;-) Bvd Bas |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Geen antwoord c.q. oplossing op de vraag
Kan ik dan de conclusie trekken dat dit niet mogelijk is? Hoe doen anderen dat dan? Soms heb je wel 500+ zoek resultaten dan gewoonweg alles bekijken totdat je de goede vind? |
|
||||
|
||||
Dit is nog niet mogelijk. In iOS 8 wordt de App Store geüpdatet, mogelijk wordt filtering toegevoegd.
Verder zul je moeten jailbreaken om je telefoongesprekken op te kunnen nemen.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nee dat ging over het display. Gesprekken denk ik niet, het is illegaal in sommige staten en Apple kennende…
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|