Melding te weinig geheugen iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iphone 4, nu krijg ik steeds een melding geheugen bijna vol, heb apps en alle foto's en nog wat muziek verwijderd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Melding te weinig geheugen iphone 4
Hallo,
Ik heb een iphone 4, nu krijg ik steeds een melding geheugen bijna vol, heb apps en alle foto's en nog wat muziek verwijderd maar melding blijft maar komen en als ik een foto wil maken moet ik er eerst 1 verwijderen, wat kan hier de oorzaak van zijn. Alvast bedankt voor de reactie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat krijg je te zien als je naar Instellingen > Algemeen > Opslag > Beheer opslag gaat?
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Ipad te weinig geheugen voor muziek | Santje75 | Muziek, foto & video | 3 | 08-02-13 12:34 |
iPhone 5 weinig geheugen? | Iphone5owner | iPhone algemeen | 6 | 07-11-12 15:04 |
weinig geheugen | xXHardCoreXx | iPhone algemeen | 4 | 08-05-12 23:00 |
Autoweek App en te weinig geheugen | Ipadderphone | iPad Apps | 2 | 07-07-11 20:04 |
Zogenaamd te weinig vrij geheugen voor installatie? | Cgold | iPhone algemeen | 2 | 20-08-09 11:01 |
|
|