Simkaart wordt niet herkend door nieuwe iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een vraagje over m'n iPhone 4 die ik vandaag heb ontvangen. M'n oude was door vochtschade kapotgegaan, en middels de Apple ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Simkaart wordt niet herkend door nieuwe iPhone
Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje over m'n iPhone 4 die ik vandaag heb ontvangen. M'n oude was door vochtschade kapotgegaan, en middels de Apple Store een gereviseerde voor terug gekregen. Toen ik hem wilde gaan activeren, kreeg ik de melding: "Simkaart vereist. Plaats een simkaart." Uiteraard zit ie er gewoon in. Ik heb een aantal dagen geleden nog mijn simkaart nog gebruikt in mijn oude iPhone, dus aan de simkaart zelf zou het niet moeten liggen zou je zeggen. Ik hoop dat iemand me verder kan helpen! Sorry als dit onderwerp al vaker is langsgekomen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Officiële microsimkaart of een zelf geknipte?
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem zelf geknipt!
|
|
|||
|
|||
Toch als eerste naar een officiële aanvragen bij je provider dan kan je dat al uitsluiten als probleem.
|
|
|||
|
|||
Bij mijn vorige iPhone heeft ie het altijd al gedaan dus lijkt me raar dat het formaat nu opeens niet meer goed is.. En kost me weer 5 werkdagen verzendtijd bovenop..
Maarja als dat de enige oplossing is, bedankt! |
|
|||
|
|||
Ik heb ook een probleem gehad tijdens een update naar iOS 7 destijds iphone 4 en het probleem lag wel degelijk aan de geknipte SIM. Uiteraard hebben ze de sim gratis vervangen
|
|
|||
|
|||
Ah oké top, dan ga ik dat maar uitproberen! Thanks
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe iPhone wordt niet gezien door laptop met Windows 7. iPad wordt wel herkend | Gonbon | iPhone algemeen | 0 | 12-01-14 16:39 |
Simkaart wordt niet herkend | marccc | iPhone algemeen | 1 | 21-05-13 23:24 |
Na nieuwe iTunes wordt iPhone 5 niet herkend | Onyx | iPhone algemeen | 0 | 03-02-13 20:58 |
iPhone wordt niet herkend door pc | Platypus | iPhone algemeen | 9 | 02-02-13 19:23 |
iPhone 1e gen.: iphone wordt niet meer herkend na nieuwe firmware | vanrumst | Unlock | 9 | 12-01-10 16:31 |
|
|