Batterij percentage niet uit te zetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een 5s, iOS is up to date en heb het volgende probleem. Ik kan het batterijpercentage niet uit zetten, de schakelaar gaat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Batterij percentage niet uit te zetten
Hallo,
Ik heb een 5s, iOS is up to date en heb het volgende probleem. Ik kan het batterijpercentage niet uit zetten, de schakelaar gaat netjes om, maar de procenten blijven in beeld staan. De iPhone heb ik al een keer hersteld via iTunes, geen verandering. Ik kan er via Google niks over vinden, iemand een idee wat ik hier aan kan doen? Vind het zonder percentage net wat strakker. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 valt uit, hapert en batterij percentage zit vast | lindsayayo | iPhone algemeen | 17 | 22-10-15 19:33 |
Curieus...: batterij-percentage neemt niet meer toe tijdens opladen | thezahir | iPhone algemeen | 2 | 18-11-12 20:52 |
Batterij percentage sbsettings klopt niet | dannyvdb1997 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 12-06-12 22:17 |
Batterij percentage klopt niet | nebilem | iPhone algemeen | 1 | 02-05-10 11:11 |
batterij in percentage | diegie | iPhone Apps | 1 | 10-06-09 13:03 |
|
|