reservekopie terugzetten vraagt wachtwoord discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Plots zijn al mijn telefoonnummers "weg", maar raar, in de favorieten vind ik die nummers nog wel maar dan zonder de naam die erbij hoort ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
reservekopie terugzetten vraagt wachtwoord
Plots zijn al mijn telefoonnummers "weg", maar raar, in de favorieten vind ik die nummers nog wel maar dan zonder de naam die erbij hoort en slechts het tel. nr.
Ik wilde een reservekopie terugzetten in de hoop dat het lukt, maar men vraagt een wachtwoord en dat herinner ik me niet. Is er een manier om dat wachtwoord te resetten of op te vragen. Bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb dit namelijk ook ooit een keer gehad. Gelukkig wist ik op den duur mijn wachtwoord terug. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Itunes vraagt niet om wachtwoord | martijn2308 | iPhone algemeen | 0 | 18-03-13 10:51 |
iPhone 4S: Reservekopie willen terugzetten maar geen wachtwoord | mmvanduijn | Unlock | 2 | 13-02-13 14:36 |
Windows: Vraagt om wachtwoord | Serale | iTunes | 2 | 22-01-12 14:59 |
Exchange vraagt om wachtwoord | rveenendaal | iPhone algemeen | 5 | 04-01-11 18:33 |
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen | Ray | iPhone algemeen | 1 | 07-09-08 17:45 |
|
|