Reservekopie willen terugzetten maar geen wachtwoord discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie o wie kan mij helpen met het volgende: Ik wil een reservekopie terug zetten op mijn iPhone maar iTunes vraagt om een wachtwoord. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Reservekopie willen terugzetten maar geen wachtwoord
Wie o wie kan mij helpen met het volgende:
Ik wil een reservekopie terug zetten op mijn iPhone maar iTunes vraagt om een wachtwoord. Ik heb echter nooit een wachtwoord ingevoerd. Ik kom nu niet verder en al mijn afspraken en contacten staan in deze kopie. Wetenswaardigheden: - ik heb alle wachtwoorden die ik ooit heb gebruikt al geprobeerd - ik heb de 4-cijferige toegangscode van mijn toestel al geprobeerd - ik heb Apple gebeld die niets voor me konden doen maar me wezen op een programma om te kraken wat op internet te vinden zou moeten zijn (nog niets gevonden) - de reservekopie staat op een Windows XP pc Ik hoop op de gouden tip!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee, het vakje is niet aangevinkt.
|
Labels |
itunes, kraken, reservekopie, wachtwoord |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Reservekopie terugzetten | bengt | iPhone algemeen | 0 | 27-08-11 12:39 |
Windows: Iphone op 4.1 kan geen reservekopie terugzetten van 4.2.1 | mathijs_ | iTunes | 3 | 08-02-11 13:07 |
Na terugzetten reservekopie geen 3g meer | twaalfuur | iPhone algemeen | 0 | 02-12-10 17:38 |
kan geen reservekopie meer maken of terugzetten | pieterwillems | iPhone algemeen | 2 | 13-11-10 21:46 |
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen | Ray | iPhone algemeen | 1 | 07-09-08 17:45 |
|
|