Bug is iOS ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hej Iedereen, Ik heb iets raars met mijn iphone 5s. Er is 1 contact in mijn adresboek dat ik een geruime tijd niet meer kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bug is iOS ?
Hej Iedereen,
Ik heb iets raars met mijn iphone 5s. Er is 1 contact in mijn adresboek dat ik een geruime tijd niet meer kan bellen. Bel ik deze persoon dan krijg ik steeds een bezet toon. En het rare is heel af en toe als mijn telefoon uit sluimer komt zie ik een fractie van een sec de betreffende persoon zijn contact gegevens staan. En dat gaat dan meteen weer weg, naar het scherm waar ik gestopt was. En vroeger kon ik die contact persoon wel gewoon bellen. Gebruik ik een andere telefoon dan kan ik de betreffende persoon wel gewoon bellen. Iemand enig idee? Thx. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voer om te beginnen eens een harde reset uit
|
|
|||
|
|||
Diegene heeft jou geblokkeerd...?
|
|
|||
|
|||
Nee die contactpersoon heeft mij niet geblokkeerd
|
|
|||
|
|||
Contactpersoon verwijderen en weer toevoegen?
|
|
|||
|
|||
Kan ik idd eens proberen. Maar waarom krijg ik ik dan heel af en toe de gegevens van die bepaalde contact persoon op mijn scherm te zien zonder dat ik deze zelf opzocht?
|
|
||||
|
||||
Dit topic is gesloten omdat de titel onvoldoende aangeeft waar de discussie over gaat of simpelweg veel te algemeen is. Probeer de volgende keer een duidelijker beschrijvend onderwerp te gebruiken. Zie ook de instructies in de gekleurde vakken bij het aanmaken van een nieuw topic.
//Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Multitasking Bug in iOS 7? | antoon100 | iPhone algemeen | 12 | 02-03-14 14:33 |
iOS 7.02 AppStore Bug | Apple89 | iPhone algemeen | 2 | 24-10-13 04:11 |
ios 6 imessage bug | svenn15 | iPhone algemeen | 2 | 26-09-12 17:53 |
iOS 6 bug? | Rubenhaan | iPhone algemeen | 1 | 24-09-12 08:42 |
Notificatie bug IOS 5 | Macab | iPhone Apps | 1 | 06-03-12 06:16 |
|
|