van iPhone4s naar 5s: overzetten gegevens discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb mijn iPhone4s ingeruild voor een 5s. Hoe zet ik nu mijn gegevens 'naadloos' over? Momenteel synchroniseer ik de 4S via iTunes en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
van iPhone4s naar 5s: overzetten gegevens
Hallo,
Ik heb mijn iPhone4s ingeruild voor een 5s. Hoe zet ik nu mijn gegevens 'naadloos' over? Momenteel synchroniseer ik de 4S via iTunes en bewaar het backupbestand op mijn lokale computer. Contacten en agenda synchroniseer ik met Outlook 2010 (eveneens via iTunes) op mijn computer. Wat nu te doen met de nieuwe 5s? Is het (gewoon) een kwestie van de usb erin, iTunes starten en laten synchoniseren? Graag wat tips en trucs... Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Na het terugzetten van de backup en synchronisatie is de iPhone 5s een clone van de iPhone 4S. |
|
|||
|
|||
Goh, zo simpel kan het dus zijn... Dank je wel!
Altijd spannend zo'n nieuwe Phone.. |
|
||||
|
||||
Zo simpel is het inderdaad. Veel plezier met je nieuwe iPhone. Hier kan een slotje op.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Filmpje van Iphone4s naar pc, hoe recht te zetten? | pantahduc | iPhone algemeen | 8 | 09-08-13 16:23 |
Agenda delen van iPad mini naar iphone4s | Ilsefaye | iPhone algemeen | 17 | 09-03-13 11:01 |
Foto: Overzetten van Nikon Coolpix naar iPhone4S | birger | Muziek, foto & video | 2 | 20-07-12 12:31 |
Iphone4s Camera, Van foto naar opnemen vergroot de lens? | hot12345 | Muziek, foto & video | 8 | 23-04-12 11:38 |
IPHONE4s van Windows naar Macbook | yhorsssius | iPhone algemeen | 4 | 01-02-12 01:06 |
|
|