//

van iPhone4s naar 5s: overzetten gegevens

van iPhone4s naar 5s: overzetten gegevens discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb mijn iPhone4s ingeruild voor een 5s. Hoe zet ik nu mijn gegevens 'naadloos' over? Momenteel synchroniseer ik de 4S via iTunes en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-08-14, 10:49
apeka apeka is offline
• iOS 14.4
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Renkum, Gld.
Berichten: 82
Standaard van iPhone4s naar 5s: overzetten gegevens

Hallo,

Ik heb mijn iPhone4s ingeruild voor een 5s. Hoe zet ik nu mijn gegevens 'naadloos' over?
Momenteel synchroniseer ik de 4S via iTunes en bewaar het backupbestand op mijn lokale computer. Contacten en agenda synchroniseer ik met Outlook 2010 (eveneens via iTunes) op mijn computer.
Wat nu te doen met de nieuwe 5s? Is het (gewoon) een kwestie van de usb erin, iTunes starten en laten synchoniseren?
Graag wat tips en trucs... Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-08-14, 10:54
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apeka Bekijk bericht
Wat nu te doen met de nieuwe 5s? Is het (gewoon) een kwestie van de usb erin, iTunes starten en laten synchoniseren?
Als je die nieuwe iPhone voor de eerste keer aansluit aan iTunes zal iTunes vragen wat er moet gebeuren. Kies voor het terugzetten van de backup van de iPhone 4S.

Na het terugzetten van de backup en synchronisatie is de iPhone 5s een clone van de iPhone 4S.
  #3  
Oud 26-08-14, 11:28
apeka apeka is offline
• iOS 14.4
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Renkum, Gld.
Berichten: 82
Standaard

Goh, zo simpel kan het dus zijn... Dank je wel!
Altijd spannend zo'n nieuwe Phone..
  #4  
Oud 26-08-14, 12:42
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Zo simpel is het inderdaad. Veel plezier met je nieuwe iPhone. Hier kan een slotje op.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Filmpje van Iphone4s naar pc, hoe recht te zetten? pantahduc iPhone algemeen 8 09-08-13 15:23
Agenda delen van iPad mini naar iphone4s Ilsefaye iPhone algemeen 17 09-03-13 10:01
Foto: Overzetten van Nikon Coolpix naar iPhone4S birger Muziek, foto & video 2 20-07-12 11:31
Iphone4s Camera, Van foto naar opnemen vergroot de lens? hot12345 Muziek, foto & video 8 23-04-12 10:38
IPHONE4s van Windows naar Macbook yhorsssius iPhone algemeen 4 01-02-12 00:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:58.