Filmpje van Iphone4s naar pc, hoe recht te zetten? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een filmpje maak met mijn Iphone 4s en mijn toestel niet rechtop (homeknop onder) houd maar horizontaal (homeknop links of rechts) dan blijft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Filmpje van Iphone4s naar pc, hoe recht te zetten?
Als ik een filmpje maak met mijn Iphone 4s en mijn toestel niet rechtop (homeknop onder) houd maar horizontaal (homeknop links of rechts) dan blijft het filmpje op mijn pc ook horizontaal staan. Weet iemand hoe ik dat dan weer recht kan zetten op mijn pc? Op mijn Iphone speelt het dan wel goed af, maar op de pc dus of op zijn kop of op zijn zijkant. Of moet je je toestel altijd rechtop houden met filmen?
Het is al opgelost. Laatst gewijzigd door pantahduc; 26-02-13 om 15:10. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoe heb je dat opgelost, graag delen met andere forumleden! Dat is de opzet van dit forum; van elkaars problemen en oplossingen leren!
Dank voor inzet
|
|||
|
|||
Oh sorry.
Ik ben aan het proberen gegaan met het toestel op verschillende manieren te houden en dan op het filmpje te zeggen hoe ik hem hield. Toen kwam ik erachter dat als ik de homeknop rechts hield hij een prima filmpje gaf op mijn pc. |
|
|||
|
|||
Helaas heeft mijn man ook verkeerd gefilmd en dus alle filmpjes staan op zijn zijkant op de pc. Weet iemand hoe ik die weer recht kan krijgen? Is daar software voor?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Adobe Premiere Elements en Pinnacle Studio zijn er in het Nederlands. Misschien zijn er nog andere mogelijkheden:
Let me google that for you |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar bedankt voor het meedenken. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Filmpje van iPhone naar iPad zetten?? | Yuma16 | iPhone algemeen | 3 | 16-03-12 09:07 |
IPHONE4s van Windows naar Macbook | yhorsssius | iPhone algemeen | 4 | 01-02-12 01:06 |
opname filmpje naar harde schijf zetten | tuscani38 | iPhone algemeen | 1 | 16-03-11 09:18 |
recht op annuleren - hoe zit dat? | borgqueenx | Koopinformatie Nederland | 0 | 12-06-10 21:44 |
|
|