Iphone 3g kan niet uit DFU en niet herstellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoii allemaal. Ik ben nu 2 dagen bezig en heb alles geprobeerd om mijn iphone 3g uit dfu mode te halen en te herstellen. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3g kan niet uit DFU en niet herstellen
Hoii allemaal.
Ik ben nu 2 dagen bezig en heb alles geprobeerd om mijn iphone 3g uit dfu mode te halen en te herstellen. Ik heb dus ook alle tips gevolgd van eerdere forums hier vandaar een nieuwe topic Ik krijg steeds een foutcode. Code: 1015 En 1604 En ben echt ten einde raad. Ik heb deze iphone gekregen van een maat die hem nog in de kast had liggen. Maar hij wist zijn toegangscode niet meet. Dus ik wou hem herstellen mar mag niet baten. Ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen. Ik weet helaas niet welke firmare op de iphone 3g zit. Laatst gewijzigd door bouzerharold; 03-09-14 om 22:46. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat is de standaard methode die je dient uit te voeren om je toestel in dfu krijgt en te herstellen. Maar hiermee is het helaas niet opgelost |
|
|||
|
|||
DFU (Device Firmware Upgrade) mode is niet hetzelfde als Recovery Mode.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Probeer om het ding met TinyUmbrella uit Recovery Mode te halen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 september 2014 om 22:35 ---------- Zojuist ook met tinyumbrella geprobeerd. En op exit recovery geklikt. Dan begint me iphone te laden. Maar vervolgens blijft hy op recover mode Laatst gewijzigd door bouzerharold; 03-09-14 om 23:35. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Kan niet uit DFU mode komen | lrstnm | Jailbreak | 1 | 14-09-11 15:05 |
iPhone 3G kan niet in DFU | Mittt | iPhone algemeen | 11 | 12-02-11 15:36 |
iPhone: Iphone kan niet in DFU en Itunes herkent niet | Drinkyoghurt | Jailbreak | 1 | 14-09-10 03:21 |
iPhone: Iphone 3G 3.1.3 --> Geen Simkaart. Wil niet herstellen in DFU mode. 1600 error | flopkabouter | Jailbreak | 1 | 23-06-10 15:50 |
iPhone: kom niet uit recovery mode en al helemaal niet in DFU | S a n d e R | Jailbreak | 5 | 24-08-09 15:42 |
|
|