Kan niet uit DFU mode komen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een Ipod 4g die vast zit in DFU mode Hij wil helemaal niks meer. Als ik home+power button 20sec in houd hoor ik alleen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan niet uit DFU mode komen
Heb een Ipod 4g die vast zit in DFU mode
Hij wil helemaal niks meer. Als ik home+power button 20sec in houd hoor ik alleen dat USB geluid op mijn pc heb ook al met TinyUmbrella geprobeerd ook al opnieuw gejailbreakt daarna komt hij opnieuw weer in DFU mode Please help |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
1. Home knop 7sec inhouden 2. Zonder home knop los te laten power inhouden tot hij boot ( logo krijgt ) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: HELP, NIET uit DFU te komen na poging downgrade/jailbreak! | NLD | Jailbreak | 6 | 10-05-11 22:20 |
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen | Boktor2 | iPhone algemeen | 6 | 30-07-10 02:02 |
iPhone 1e gen.: niet meer uit DFU mode | arcovandermeij | Unlock | 4 | 29-06-09 11:58 |
Iphone niet uit dfu mode | speedyj | Archief | 1 | 20-07-08 14:49 |
Kom niet uit DFU mode na downgrading | dnzl | Unlock [archief] | 1 | 19-11-07 20:05 |
|
|