liedjes verwijderen iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een 20 tal liedjes op mijn iphone staan die ik wil verwijderen. Vreemde is dat wanneer ik de iphone aansluit op de pc ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
liedjes verwijderen iphone
Ik heb een 20 tal liedjes op mijn iphone staan die ik wil verwijderen. Vreemde is dat wanneer ik de iphone aansluit op de pc de liedjes niet in mijn iphone te zien zijn via iTunes.
Ze staan echter wel op de iphone. Ik kan ze afspelen, maar dus helemaal niet zien op de pc. Enige hulp? bedankt Peter ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 september 2014 om 22:14 ---------- even aan toevoegen. Ik denk dat het allemaal gekochte nummer zijn van iTunes, die ik via de iphone kocht en dan pas later in ITunes had. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
gekochte liedjes van itunes verwijderen | Snoopy95 | iTunes | 0 | 14-05-12 18:28 |
Muziek: Songteksten verwijderen bij alle liedjes | gamertje | Muziek, foto & video | 16 | 09-04-10 20:52 |
Windows: Hoe liedjes verwijderen... | Drumpie | iTunes | 5 | 20-03-08 17:57 |
Muziek: iPhone overgenomen en kan oude liedjes niet verwijderen/wijzigen | m_tiao | Muziek, foto & video | 10 | 18-12-07 14:41 |
|
|