//

Backup van iPhone 5s naar andere GSM overzetten, hoe?

Backup van iPhone 5s naar andere GSM overzetten, hoe? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb net Google afgezocht maar kon niks vinden op mijn vraag... Dus daarom hier maar! Ik heb een nieuwe gsm gekocht omdat Iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-09-14, 20:05
Thraca Thraca is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 4
Lightbulb Backup van iPhone 5s naar andere GSM overzetten, hoe?

Hallo, ik heb net Google afgezocht maar kon niks vinden op mijn vraag... Dus daarom hier maar! Ik heb een nieuwe gsm gekocht omdat Iphone 5S het begeven heeft... Geen Apple want wacht namelijk op Iphone 6, dus voorlopig maar ff ander merkje... Nu was mijn vraag als ik een backup maak van alles; Whatsapp berichten, sms berichten, contacten,... Hoe ik dat op mijn andere gsm kan krijgen als ik de backup op Icloud heb staan want bij mijn weten werkt Icloud niet op een Nokia...? Dus jullie hulp/antwoord is meer dan welkom!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-09-14, 20:42
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Ik denk dat jij je back-up pas kan gebruiken wanneer je je nieuwe iphone 6 binnen krijgt.
  #3  
Oud 05-09-14, 20:45
Thraca Thraca is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 4
Standaard

Oh, dus met andere woorden dit gaat niet? Ook niet de hele boel overzetten naar m'n simkaart? Toch alvast bedankt voor je reactie!
  #4  
Oud 06-09-14, 07:18
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Voor contacten kan je eventueel een export maken uit icloud en die weer importeren in gmail bijvoorbeeld.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
bijvoorbeeld alleen notities en contacten overzetten van backup naar iphone hara_mo iPhone algemeen 4 06-01-14 18:05
Van iPhone 3GS naar 5S, kan ik de backup overzetten? Nils14 iPhone algemeen 8 04-01-14 13:22
Backup overzetten van Iphone 4 naar 5s Ninja300 iPhone algemeen 8 23-12-13 20:32
Oude backup zit virus in. Hoe notes en contacten overzetten zonder backup restore? Timmehhh iPhone algemeen 22 24-12-11 20:11
Hoe apps overzetten van iphone3g naar andere bibliotheek? cappuccinotje Archief 2 11-12-08 14:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:27.