Van iPhone 3GS naar 5S, kan ik de backup overzetten? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, ik ben nieuw (yeah!) en dit is de situatie: Ik heb nu nog een 3GS en ik krijg morgen een 5S. De 3GS ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Van iPhone 3GS naar 5S, kan ik de backup overzetten?
Beste forumleden,
ik ben nieuw (yeah!) en dit is de situatie: Ik heb nu nog een 3GS en ik krijg morgen een 5S. De 3GS draait op iOS 6.1.3. Ik wil graag mijn backup van de oude telefoon op de nieuwe zetten. De oude is een 16 GB model, de nieuwe een 32 GB model. De vraag is dus, kan ik mijn 'oude' backup op de nieuwe telefoon plaatsen en ontstaat er geen probleem door een iOS 6 backup op een toestel met iOS 7 te plaatsen? Alvast dank, Nils |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja, dat kan via iTunes.
|
|
|||
|
|||
Inderdaad geen probleem. Gewoon een reservekopie van je 3GS in iTunes maken en deze dan vervolgens via iTunes weer op je 5s zetten.
|
|
|||
|
|||
Is dit alleen mogelijk via iTunes en niet via de cloud? Zo ja, waarom?
|
|
|||
|
|||
Dit kan wel via iCloud, maar lees eerst eens dit topic: http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...de-icloud.html
|
|
|||
|
|||
Dank voor allen die de tijd hebben genomen om te antwoorden. Ik kan niet wachten, de tel kan nu elk moment bezorgd worden!
|
|
|||
|
|||
En ben je al aan het genieten van je nieuwe aanwinst?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nils P.s. Net de batterijduur tips doorgelezen op Iphoneclub.nl. Batterij gaat sowieso al een stuk beter mee. De vorige is echt op, maar na vier jaar is dat niet zo gek. Het is nu de spelletjes 'ipod' van mijn vriendin geworden (Ruzzle, Wordfeud, etc. ) |
|
|||
|
|||
Mooi dat je tevreden bent. De stap van een 3GS naar een 5s is ook wel heel groot. Maar liefst 4 generaties (sommigen zien dit wellicht als 2). Ik ben van een 4s naar een 5s gegaan en die stap vond ik al flink.
|
Labels |
ios, iphone 3gs, iphone 5s, reservekopie itunes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Backup overzetten van Iphone 4 naar 5s | Ninja300 | iPhone algemeen | 8 | 23-12-13 21:32 |
video van pc overzetten naar iphone 3gs | Ver$uZ Motorsport | iTunes | 1 | 21-01-11 00:16 |
Backup Itunes van 3gs 16gb naar 3gs 8gb | Itoon | iTunes | 4 | 31-07-10 16:12 |
SMS overzetten van Windows Mobile naar Iphone 3GS | fonta | iPhone algemeen | 2 | 07-06-10 14:34 |
|
|