iphone5s niet herkent door pc discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb het probleem dat de iphone van mijn partner niet erkent wordt in deze computer (windows 7) laad wel op zowel op laptop als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone5s niet herkent door pc
ik heb het probleem dat de iphone van mijn partner niet erkent wordt in deze computer (windows 7) laad wel op zowel op laptop als vaste pc
mijn iphone en ipad herkent de pc direct en ook iTunes als ik eerst iTunes opstart en de iphone van mijn partner insteek krijg ik melding kan geen verbinding maken met iphone omdat er zich een timeout heeft voorgedaan op het toestel volgens mij is het de iphone zelf omdat de andere 2 wel direct herkend worden heeft iemand hier een oplossing voor?? alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone5s dramatisch goedkoper | Pritel | iPhone algemeen | 18 | 10-12-13 14:32 |
Iphone herkent door itunes, maar niet door PC | Proteck | iPhone algemeen | 3 | 13-11-13 16:07 |
iphone4 wordt niet herkent door desktop | mragurk | iPhone algemeen | 4 | 09-02-12 12:32 |
iPad niet herkent door pc of macbook | Virus | iPad algemeen | 15 | 29-03-11 15:47 |
iphone wordt niet herkent door Itunes..HELP?! | vy_k | Archief | 0 | 11-04-08 17:48 |
|
|