Batterij percentage niet uit te zetten 5s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb er al eens op gegoogled maar niks gevl de. Ik heb bij m'n 5s het volgende, batterij percentage is niet uit te zetten, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Batterij percentage niet uit te zetten 5s
Ik heb er al eens op gegoogled maar niks gevl de.
Ik heb bij m'n 5s het volgende, batterij percentage is niet uit te zetten, schakelaar werkt wel gewoon, alleen het percentage blijft in beeld. Zou het graag weg hebben. iOS is al eens hersteld, geen resultaat. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heeft er ooit een jailbreak op die iPhone gestaan? Of heb je ooit een backup met jailbreak restanten teruggezet op die iPhone?
|
|
|||
|
|||
Dat zou idd kunnen.
Ik had m'n oude 4s gejailbreakt, die heb ik toen wel hersteld ivm overgang naar recente iOS 7. Daar had ik toen het probleem niet. Ik heb die back-up terug gezet naar m'n 5s. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
OK duidelijk!
Maar hoe ga ik dat met foto's, agenda's, contactpersonen etc doen? Alles opnieuw invoeren? |
|
|||
|
|||
Probeer eerst of het herstel zonder backup terug te zetten het probleem oplost. De backup kan je later nog altijd terugzetten. En als het een iTunes backup is kan je de jailbreak restanten met iBackupBot uit de backup verwijderen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb ibackupbot gedownload, maar tis een me een raadsel waarnaar ik zoek 😐 Ik denk dat maar ga voor een herstel zonder back-up terugzetten..
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 september 2014 om 22:36 ---------- Hersteld en geen back-up terug gezet heeft het truckje gedaan! Bedankt!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 valt uit, hapert en batterij percentage zit vast | lindsayayo | iPhone algemeen | 17 | 22-10-15 19:33 |
Batterij percentage niet uit te zetten | Typ1 | iPhone algemeen | 0 | 24-08-14 22:25 |
Curieus...: batterij-percentage neemt niet meer toe tijdens opladen | thezahir | iPhone algemeen | 2 | 18-11-12 20:52 |
Batterij percentage sbsettings klopt niet | dannyvdb1997 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 12-06-12 22:17 |
Batterij percentage klopt niet | nebilem | iPhone algemeen | 1 | 02-05-10 11:11 |
|
|