//

Mophie juice pack air laad maar 60%

Mophie juice pack air laad maar 60% discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik ben een mophie juice pack air gekocht van 1700 mAh en als het helemaal opgeladen is laad hij mijn iphone 5 maar 60% ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-09-14, 19:25
Seppeuh Seppeuh is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 19
Standaard Mophie juice pack air laad maar 60%

Beste,

Ik ben een mophie juice pack air gekocht van 1700 mAh en als het helemaal opgeladen is laad hij mijn iphone 5 maar 60% bij.
Mensen die er nog ervaringen mee hebben of mij kunnen helpen is dat normaal dat hij zo weining oplaad?
Heb het gekocht op coolbleu.

Met Vriendelijke Groeten,
Seppe
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-09-14, 21:03
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seppeuh Bekijk bericht
Ik ben een mophie juice pack air gekocht van 1700 mAh en als het helemaal opgeladen is laad hij mijn iphone 5 maar 60% bij.
Dat is normaal als je met een accu van 1.700 mAh een accu van 1.450 mAh gaat opladen.
  #3  
Oud 09-09-14, 21:10
Seppeuh Seppeuh is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dat is normaal als je met een accu van 1.700 mAh een accu van 1.450 mAh gaat opladen.
Hoe komt dat? Mijn externe batterij is zwaarder dan de genie die moet opgeladen worden. Alleszins bedankt voor je antwoord.

Met Vriendelijke Groeten,
  #4  
Oud 10-09-14, 16:56
mrsat's schermafbeelding
mrsat mrsat is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 21
Standaard

Een LiPo accu mag maar 80% van zijn lading verliezen zonder kapot te gaan.

Dit zou betekenen dat je uit 1700mAh LiPo accu je maximaal 1360 mAh mag halen. Als de Lipo uit je Iphone 5 1450 mAh is zou hij toch meer als 60% moeten bijladen.

Zoals elke accu is als je hem niet goed bewaard (te lage spanning) overlaad (te hoge spanning), teveel stroom trekt uit je accu, je accu snel zijn capaciteit zal verliezen. Het is ook zo dat deze backup accu niet oneindig gebruikt kan worden (laden-ontladen-laden etc) Hij gaat een keer kapot.

Als het een nieuw exemplaar betreft zou ik een met Coolblue gaan praten voor een garantieclaim.
  #5  
Oud 10-09-14, 17:03
Seppeuh Seppeuh is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrsat Bekijk bericht
Een LiPo accu mag maar 80% van zijn lading verliezen zonder kapot te gaan.

Dit zou betekenen dat je uit 1700mAh LiPo accu je maximaal 1360 mAh mag halen. Als de Lipo uit je Iphone 5 1450 mAh is zou hij toch meer als 60% moeten bijladen.

Zoals elke accu is als je hem niet goed bewaard (te lage spanning) overlaad (te hoge spanning), teveel stroom trekt uit je accu, je accu snel zijn capaciteit zal verliezen. Het is ook zo dat deze backup accu niet oneindig gebruikt kan worden (laden-ontladen-laden etc) Hij gaat een keer kapot.

Als het een nieuw exemplaar betreft zou ik een met Coolblue gaan praten voor een garantieclaim.

Heel erg bedankt voor het antwoord. Hij is pas nieuw maandag heb ik hem ontvangen. Heb gemaild en mag hem terug sturen.

Met Vriendelijke Groeten,
  #6  
Oud 10-09-14, 17:05
mrsat's schermafbeelding
mrsat mrsat is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 21
Standaard

Hebben ze geen grotere capaciteitversie????
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
mophie juice pack air probleem cornetho iPhone algemeen 1 21-03-11 18:35
mophie juice pack air en altijd in de stroom ino1990 iPhone accessoires en onderdelen 0 27-12-09 22:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:33.