iPhone 5 steeds aan/uit met alleen Apple in scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag heren, Mijn iPhone 5 blijft constant aan/uit gaan en het Apple logo is het enige wat ik zie. Als ik een hard reset doe, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 steeds aan/uit met alleen Apple in scherm
Dag heren,
Mijn iPhone 5 blijft constant aan/uit gaan en het Apple logo is het enige wat ik zie. Als ik een hard reset doe, of beide knoppen indruk en de power knop na 3 seconden los laat, kom ik uiteindelijk weer in mijn telefoon, maar gebeurd na 2/3 minuten precies hetzelfde. Kan iemand mij hiermee helpen? Hij is niet gejailbreakt of iets dergelijks. Gewoon een iPhone 5 met de laatste software update. Thanks! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone valt uit met bellen op zwart scherm met apple | Bert60 | Archief | 2 | 04-10-10 11:19 |
Geluid aan met scherm uit | borgqueenx | iPhone algemeen | 6 | 28-11-08 22:54 |
iPhone Valt Steeds uit, daarna alleen herstelmodus nog mogelijk! | hbasten | iPhone algemeen | 4 | 25-06-08 15:26 |
iPhone Valt Steeds uit, daarna alleen herstelmodus nog mogelijk! | hbasten | iPhone algemeen | 3 | 13-06-08 18:36 |
iPhone Valt Steeds uit, daarna alleen herstelmodus nog mogelijk. | hbasten | Archief | 0 | 05-06-08 16:43 |
|
|