iPhone 6 plus bij belsimpel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag Apple fans! Als een echte Apple verslaafde ben ik ook gelijk alles aan t uitzoeken, Nu kwam ik dit tegen bij belsimpel, is dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6 plus bij belsimpel
Goedemiddag Apple fans!
Als een echte Apple verslaafde ben ik ook gelijk alles aan t uitzoeken, Nu kwam ik dit tegen bij belsimpel, is dit een beetje goede deal, of juist helemaal niet? Thanxs alvast voor de support! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ben bang dat je geen genoeg Mb's hebt maar het licht eraan wat je ermee wilt doen natuurlijk.
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu ook al 2 jaar , 1000 mb, en ben er in 2 jaar , 1 x over heen gegaan, dus heb denk wel genoeg
|
|
||||
|
||||
Ik zou hem los kopen en dan een simonly nemen van CHOOZZE dan heb je echt onbeperkt internet en bellen door heel europa voor iets meer dan 30 euro pm !!
|
|
|||
|
|||
Zijn er mensen die hebben besteld bij belsimpel? Ik heb de iPhone 6 op 10-9 besteld bij Belsimpel en las gister hun persbericht dat de eerste klanten hun iPhone 6 hadden ontvangen. Mijn orderstatus is dat ze nog wachten op levering van het product.
|
|
|||
|
|||
Ik heb een normale iphone 6 besteld voor 38 Euro per maand zonder bijbetaling was bij studentmobiel. maar dag later was die ook alweer met 300 euro bijbetalen. heb dus geluk gehad.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 september 2014 om 15:53 ---------- Belsimpel zal wel 1 of 2 geleverd hebben en dan een persbericht.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5S te koop bij BelSimpel | tommetje138 | Chat en geruchten | 5 | 02-10-13 18:22 |
Schandalige behandeling bij Belsimpel.... | cyberchase | Koopinformatie Nederland | 11 | 19-12-12 16:55 |
iPhone 5 via belsimpel.nl | JdeB0511 | Koopinformatie Nederland | 0 | 30-10-12 13:31 |
iPhone 4 via Belsimpel.nl | ugene | Koopinformatie Nederland | 764 | 29-11-10 14:37 |
|
|