iPhone 6 in België, opnieuw enkel via Mobistar? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zou de release van de iphone 6 in België opnieuw enkel via Mobistar lopen? Via twitter antwoorden ze vaag met ' dat zul je wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6 in België, opnieuw enkel via Mobistar?
Zou de release van de iphone 6 in België opnieuw enkel via Mobistar lopen? Via twitter antwoorden ze vaag met ' dat zul je wel zien op onze website/twitter'....
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Via de Apple store kan je hem vanaf 26/09 kopen, dus ik zie niet echt het probleem ?
|
|
|||
|
|||
Mobistar, Telenet, Switch... En via de online store van Apple.
Maar Mobistar zal zoals altijd de voorkeur van Apple krijgen denk ik. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hij bedoelt MediaMarkt.
|
|
|||
|
|||
MM= mediamarkt e.
M&M lustk wel ook ze haha. |
|
|||
|
|||
De 19e zal je ze alleszins al kunnen pre-orderen bij Switch, hebben ze op hun site gezet
|
|
|||
|
|||
Proximus laat via twitter weten dat de Iphone 6 en 6+ bij hun vanaf 26/9 beschikbaar zijn
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb hun de vraag gesteld waarop ze me dit geantwoord hebben . Ondertussen binnen gelopen in een Mobistar center, sta als 1e op de lijst voor een zwarte iPhone 6+ 64gb. 150 euro voorschot betaald, zodra hij er is (hopelijk 26/9) bellen ze mij
|
|
|||
|
|||
Merci voor je snelle reactie!
Kun je bij Proximus ook op een lijst staan? Of moet je aan de deur staan de 26ste? En hebben alle Mobistar centers zo'n lijsf? Merci ! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Mobistar zal naar goede gewoonte maar op het allerlaatste moment laten weten wat hun plannen zijn. Voor de rest vindt je hier een mooi lijstje.
Waar kan je de iPhone 6 (Plus) kopen in België? | Apple Nieuws Vlaanderen |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Voorrang van mobistar is weg. En maar goed ook liep altijd verschrikkelijk traag. 9lab zou ze op dag 1 hebben. Kun je telefonisch reserveren. Switch vrije verkoop eerste dag.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vreemd.... 'Ondertussen binnen gelopen in een Mobistar center, sta als 1e op de lijst voor een zwarte iPhone 6+ 64gb. 150 euro voorschot betaald, zodra hij er is (hopelijk 26/9) bellen ze mij' |
|
||||
|
||||
Jup kans is er he. Elke winkel heeft gewoon evenveel kans nu.. Tis afwachten zoals elk jaar in feite.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 België Mobistar | Maxime91 | Orange | 58 | 09-01-13 18:05 |
iPhone kopen in Belgie (Mobistar) | rubvandoorn | Archief | 1 | 25-06-09 22:31 |
iPhone kopen in Belgie (Mobistar) | rubvandoorn | Archief | 1 | 25-06-09 22:31 |
|
|