SMS van eigen e-mail adres! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een raar probleem, sinds ik een Iphone 5S heb, en mijn moeder ook omdat ons abonnement afliep is er iets raars aan de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SMS van eigen e-mail adres!
Ik heb een raar probleem, sinds ik een Iphone 5S heb, en mijn moeder ook omdat ons abonnement afliep is er iets raars aan de hand met smsen en een email adres van mij.
Als ik sms met mijn met moeder, dan is haar naam simpel "Ma", maar dan op een gegeven moment verandert haar naam in een email adres van mij! Ik heb alles nagekeken in mijn telefoon, zelfs dat email account heb ik verwijdert van mijn iphone en nog blijft dit gebeuren, ik heb ook haar telefoon afgespeurd en ook daar kan ik niets van mijn email adres terug vinden... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Instellingen - Berichten - iMessage ?
|
|
|||
|
|||
Met een SMS kan dat niet omdat een SMS gebonden is aan het mobiele telefoonnummer. Met een iMessage kan dat wel als jullie hetzelfde Apple ID gebruiken.
|
|
|||
|
|||
We hebben allebei een ander adres voor onze Apple ID's, het email adres wat in beeld komt is geeneens in gebruik voor een Apple ID!
|
|
|||
|
|||
OK! Heb jij dan onder het contact "Ma" ook een mail adres van jouw staan? Een andere verklaring heb ik daar helaas niet voor. Een SMS zou trouwens geen mail adressen mogen tonen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail adres met @me.com krijgt geen mail meer | schuurar | iCloud | 3 | 05-10-13 12:30 |
Zelfde email adres gebruiken bij mail beantwoorden als waarop mail binnen kwam ?. | TheiDouven | iPad algemeen | 10 | 29-12-12 11:33 |
E-mail versturen mislukt. Het adres van de afzender is ongeldig | marsloos | iPhone algemeen | 2 | 19-05-10 09:12 |
Tip: iPhone e-mail, reply-en met ander e-mail adres | danielc | iPhone algemeen | 2 | 05-10-08 16:44 |
E-Mail op iPhone via eigen adres; SMTP? - TMO i300 | ChiTheDesigner | Odido (T-Mobile) | 9 | 07-08-08 18:26 |
|
|