//

Wifi en beide camera's werken niet meer

Wifi en beide camera's werken niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Help! Ik heb vandaag via Marktplaats een iPhone 4s 16gb gekocht. Beide camera's werken niet in verschillende apps. Ook kan hij geen verbinding maken via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-09-14, 21:18
ATimmermans ATimmermans is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 1
Standaard Wi-Fi en beide camera's werken niet meer

Help!
Ik heb vandaag via Marktplaats een iPhone 4s 16gb gekocht.
Beide camera's werken niet in verschillende apps. Ook kan hij geen verbinding maken via Wi-Fi, hij vindt zelfs helemaal geen verbindingen.
Ik heb geprobeerd het toestel opnieuw op te starten, en te herstellen via iTunes, maar dit werkt allebei niet.
Ik hoop dat niet de Wi-Fi-antenne én beide camera's stuk zijn, dus ik ga er voor het gemak even vanuit dat het aan de software ligt.
Ik heb op internet gevonden hoe ik het toestel kan herstellen via iTunes met een ipsw bestand, maar dit lukt ook niet.. Ik krijg de melding dat de firmware niet compatibel is.
Is er een harde reboot of enige andere optie die ik nog kan proberen? Zo ja, hoe?
Alvast bedankt..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-09-14, 04:11
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Had je deze functies getest toen je 'm kocht? Maw was het al stuk? Waren de defecten al bekend?

Anders terug met die iPhone natuurlijk!

Herstellen in iTunes hoef je niet met een iswp bestand te doen. iTunes download automatisch de juiste voor je als je op 'herstel' klikt.
  #3  
Oud 13-09-14, 08:13
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ATimmermans Bekijk bericht
Ik hoop dat niet de Wi-Fi-antenne én beide camera's stuk zijn, dus ik ga er voor het gemak even vanuit dat het aan de software ligt.
Aan de software gaat het in ieder geval niet liggen.
  #4  
Oud 15-09-14, 22:57
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

De Wi-Fi antenne is een serieus probleem waardoor vele iPhone 4s'sen worden geplaagd. Er lijkt behalve een nieuw moederbord of een reflow geen oplossing voor te zijn.

De camera's, tsja dat kan van alles zijn, zoals waterschade, kortsluiting, stootschade etc.
__________________
iPod touch 2G 8GB (25-09-2009 - 01-06-2011) ->
iPod touch 4G 32GB (27-01-2011 - verkocht) ->iPad 4 32GB (15-07-2013 - nu)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi op beide iphones doet het niet egeltje Wi-Fi 1 23-03-14 19:11
Beide camera,'s werken niet siem19 iPhone algemeen 12 18-02-14 14:06
Wi-Fi op beide iphones doet t niet op ipads wel! silvana88 iPhone algemeen 5 11-11-12 11:01
Nieuwe camera voor- en achteraan geplaatst. Doen het beide nog steeds niet! Wouterdh iPhone algemeen 5 28-05-12 14:26
Camera Functie en Foto Album werken niet meer ( FW 2.0 ) bdb Muziek, foto & video 3 30-09-08 22:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:11.